واکنش سردار رحیمی به ادعای اعضای شورای شهر تهران

ریال نیوز : فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادعای دو تن از اعضا شورای شهر مبنی بر وجود ۲۶ هزار نقطه ناامن و تیراندازی در شهرک رضویه توسط معتادان را تکذیب کرد.

به گزارش ریال نیوز، در جریان سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران، با اشاره به بازدید اخیر خود از محله رضویه در منطقه ۱۵ بیان کرده بود در این محله با پدیده شگفتی روبه‌رو هستیم که از آن جمله می‌توان به حضور معتادان متجاهر به صورت سازمان‌دهی شده در یک منطقه مشخص به صورت جمعی با دیده‌بانی و نگهبانی و پرتاب سنگ و ترقه و حتی به گفته اهالی، تیراندازی به سمت کسانی که قصد نزدیک شدن به آنان را داشته باشند! اشاره کرد.

پس از آن سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت این اظهارات را تکذیب کرد و گفت: فردی که این سخنان را مطرح کرد، در این رابطه کارشناس نیست که بتواند چنین مسائلی را مطرح کند.

اما موضوع به همین جا خاتمه نیافته و ناصر امانی فیلمی منتشر کرد که در آن صدای تیراندازی شنیده می‌شود که در همین راستا با سردار رحیمی به گفت و گو پرداختیم تا مشخص شود در شهرک رضویه چه می‌گذرد.

معتادی که نمی‌تواند راه برود چگونه می‌تواند اسلحه داشته باشد؟

سردار حسین رحیمی با اشاره به سخنان دوباره این عضو شورای شهر گفت: معتاد متجاهر براساس وضعیت جسمانی اش نمی‌تواند راه برود، چگونه می‌خواهد اسلحه داشته باشد؟

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که اهالی آن منطقه (شهرک رضویه) می‌گویند که قاچاقچیان مسلح در آن شهرک حضور دارند گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی را تأیید نمی‌کنم.

فرمانده انتظامی پایتخت در واکنش به فیلمی که از سوی امانی عضو شورای شهر منتشر شده و در آن فیلم صدای شلیک اسلحه شنیده می‌شود، گفت: این مسئله کار سختی نیست که روی یک فیلم صدا گذاشته و ادعا شود که دارد در فلان منطقه تیراندازی می‌شود.

مسئول امنیت شهر من هستم و می گویم هیچ نقطه نا امنی نداریم

رحیمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که زهرا شمس احسان عضو دیگر شورای شهر تهران اعلام کرده است که بیش از ۲۶ هزار نقطه ناامن در تهران شناسایی شده ولی تاکنون اقدامی برای رفع مشکل صورت نگرفته است، آیا پلیس این صحبت‌ها را تأیید می‌کند یا خیر، گفت: یکی از خانم‌های عضو شورای شهر گفته بود ۲۶ هزار نقطه نا امن در تهران وجود دارد که من این موضوع را رد می‌کنم، چنین چیزی اصلاً وجود ندارد.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: من مسئول امنیت شهر هستم و با قدرت می‌گویم هیچ نقطه ناامنی در تهران نداریم، بدترین محلی که از لحاظ ناامنی می‌توان نام برد «دره فرحزاد» است که رفتیم و بازدیدهای لازم انجام شده است و حتی آن محل هم ناامن نیست.
منبع : مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا