جزئیات نشست مدیرعامل بانک صادرات با مدیران صنایع خودرویی و غذایی

ریال نیوز : مدیرعامل بانک صادرات ایران به منظور پشتیبانی و تسهیل تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی، با برخی مدیران صنایع خودرویی و غذایی کشور در برج سپهر دیدار کرد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی در جریان این دیدارها با مدیران و فعالان صنعت خودرو کشور، ضمن تشریح توانمندی‌ها و قابلیت‌های جدید بانک صادرات ایران و استفاده از محصولات نوین و راهبردی بانک برای پشتیبانی از تولید و اشتغال در بنگاه‌های تولید و استمرار اشتغال، گفت: بانک صادرات ایران تجربه تامین مالی قطعه‌سازان و خودروسازان را دارد و مدل‌های کسب و کار ویژه‌ای برای ارتقای همکاری با این صنعت دارد.

او با تاکید بر این‌که آینده صنعت خودرو و استفاده از خودروهای برقی، به عنوان یک راهکار بلندمدت مورد توجه صنعت خودرو است، افزود: بانک صادرات ایران برای موفقیت صنعت خودرو کشور در این مسیر پیشقدم است.

در این دیدارها که با حضور یاسر مرادی عضو اجرائی هیئت‌مدیره و سیدکاظم مرتضوی اسکویی معاون شعب بانک صادرات ایران و برخی مدیران صنعت خودرو انجام شد، راه‌های توسعه همکاری و استفاده از ظرفیت‌های شعب داخلی و خارجی بانک صادرات ایران از جمله منطقه خلیج‌فارس، آسیای میانه و اروپا برای کمک به این صنعت تشریح شد.

همچنین در جریان این دیدارها و روز پرتردد فعالان اقتصادی در برج سپهر، برخی مدیران و فعالان صنعت غذایی کشور نیز با حضور در برج سپهر بانک صادرات ایران با مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد بانک دیدار و همکاری دوجانبه برای استفاده از ظرفیت‌ها و تجربیات این بانک در تامین سرمایه مورد نیاز این صنعت را خواستار شدند.

یاسر مرادی در این دیدارها با تشریح قابلیت‌های منحصر به فرد بانک صادرات ایران از جمله پیشرو بودن در ارائه سه محصول «چکنو»، «ست» و «برات الکترونیک» در مجموعه نظام بانکی، تسهیل و تسریع جریان تامین مالی زنجیره تامین در بنگاه‌های تولیدی را مهمترین مزیت‌های این محصولات در عصر نوین خدمات بانکداری الکترونیک برشمرد و توسعه همکاری با بنگاه‌های تولیدی را از جمله رسالت‌های مهم تیم جدید مدیریتی این بانک عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + نه =

دکمه بازگشت به بالا