پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات به مناسبت روز خبرنگار

ریال نیوز : مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت 17 مرداد و روز خبرنگار، تلاشگران متعهد عرصه خبر و رسانه را روایتگر امید مردم نامید.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، سید ضیاء ایمانی، مدیرعامل این بانک در پیامی به مناسبت روز خبرنگار آورده است:

  «خبرنگار» خبرنگار امید مردم است                      

“امروز امیدآفرینی برای فردای بهتر، بی‌شک یکی از مهمترین رسالت‌های اهالی رسانه است تا در گذر از ناملایمات و تنگناها، بارقه امیدی برای نسل پویای ایران بر موج اخبار استوار کنند و آنچه در این سرزمین از دسترنج مردان و زنان زحمتکش و پرتلاش، بر درخت سبز و بالنده امید روئیده است، بر جوهر قلم روان کنند.

اگر تثبیت و امنیت اقتصادی و تسهیل فضای کسب و کار را شالوده اصلی رشد تولید و اشتغال بدانیم، رسانه در انعکاس، نشر و گسترش و تبیین الزامات آن در جامعه، نقش محوری دارد و از قلم متعهد و دلسوزانه خبرنگار است که در روایت خبر، فزونی‌ها قربانی اندک‌کاستی‌ها نمی‌شود.

خبرنگار خود، امید مردم است و بدون وجود او چراغ روشنگری، فروغی ندارد. این فروغ از آنجا ماهیت لدنی دارد که خداوند در آیه «ن والقلم و ما یسطرون» به آن سوگند یاد می‌کند و چه با شکوه است تعهد خبرنگار به مردمش.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید گرانقدر محمود صارمی، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران صدیق و کوشا تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان، سعادت، سلامت و موفقیت ایشان را خواستارم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا