وزارت نفت 141 دستگاه کمک تنفسی اهدا کرد

به گزارش ریال نیوز به نقل از صدا وسیما، بیژن زنگنه، در آئین اهدای ١۴١ دستگاه کمک‌تنفسی ویژه بیماران کرونایی از طرف وزارت نفت گفت: امروز فرصتی شد که از مجاهدت کادر درمان قدردانی و تشکر کنم، من می‌دانم که چه فشار سنگینی روی آنهاست. الحمدالله مردم قدردان زحمتشان هستند.

وی افزود: وزارت نفت نخستین دستگاهی بود که به‌دلیل حساسیت کار با سخت‌گیری تمام در مقابله با کرونا گام برداشت.

زنگنه با تاکید بر اینکه ما نمی‌توانستیم تولید نفت و گاز را قطع کنیم، زیرا بقیه بخش‌های کشور تحت تأثیر قرار می‌گرفت گفت: الحمدالله با اقدام‌های انجام شده یک لحظه آب در دل کسی در این شرایط سخت تکان نخورد.

وی با بیان اینکه همکاران ما از هیچ کوششی برای اینکه درد و رنج مردم را کم کنند، دریغ نکردند اقزود: هدف آمریکا از تحریم‌ها اگرچه می‌گویند مردم نیست، اما فشار اصلی بر مردم است.

وزیر نفت خطاب به وزیر بهداشت افزود: آقای نمکی ما را مانند کارکنان خود بدانید شما در موضوع کرونا فرمانده هستید و هر دستوری بفرمائید ما برای کاهش آلام مردم انجام می‌دهیم.

زنگنه گفت: مسئولیت اجتماعی را در کشور، نفت مطرح کرد؛ ما اعتقاد داریم که در جایی که کار می‌کنیم تافته جدا بافته نیستیم و در کنار مردم هستیم و باید در کنار هم زندگی کنیم.

وزیر نفت در پایان ابراز امیدواری کرد: ان‌شاء‌الله مریضی نباشد که از دستگاه ونتیلاتور استفاده نکند، اما ما این تجهیزات را تهیه کردیم، این را بدانید رعایت پروتکل واقعاً اثرگذار است و ما به وضوح آن را در نفت دیدیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا