دلار دیجیتال منتشر شد

ریال نیوز : دلار دیجیتال آوه بر روی شبکه اتریوم منتشر شد.

به گزارش ریال نیوز ، سرانجام پس از مدت ها انتظار هواداران رمزارز «آوه»، دلار دیجیتال این پروژه بر روی شبکه اتریوم منتشر شد.

آوه با انتشار بیانیه ای رسمی از آغاز فرآیند انتشار استیبل کوین GHO که دلار دیجیتال الگوریتمی آوه محسوب می شود خبر داده و گفته می شود تاکنون بیش از ۲.۱۹ میلیون دلار از این استیبل کوین وارد بازار شده است.

آوه پیشتر در تاریخ ۱۶ جولای با انتشار یک پست توئیتری تایید کرده بود که استیبل کوین این پروژه به زودی راهی بازار خواهد شد. اما در خصوص پشتوانه این دلار الگوریتمی باید گفت که توکن های آوه و اتریوم به عنوان پشتوانه این استیبل کوین معرفی شده اند.

علیرغم طرفداران زیاد توکن های آوه، انتشار یک دلار الگوریتمی آن هم با پستوانه رمزارزهای ریسک پذیر مانند اتریوم و آوه، یادآور خاطره تلخ فروپاشی اکوسیستم ترا (Terra) و رمزارز الگوریتیمی آن یعنی UST است که منجر به نابودی میلیون ها دلار دارایی سرمایه گذاریان در پروژه های لونا و دلار ترا شد.

با اینحال، آوه در بیانیه خود آورده است که تمامی تراکنش های این دلار جدید دارای TXID اختصاصی و قابل رهگیری بوده و در نتیجه از شفافیت لازم برخوردار است؛ اما تمامی این استدلال ها منجر به رفع مشکل الگوریتمی بودن این استیبل کوین جدید نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا