پرچم” ویتانا ” به قله دماوند رسید

ریال نیوز : بانوی کوهنورد کرجی پس از صعود به قله دماوند گفت : پرچم ویتانا را به بام دنیا خواهم رساند .

لیلا اسفندیاری، کوهنورد و دونده ماراتن که توانسته با حمایت شرکت صنایع غذایی ویتانا به بلندترین قله ایران صعود کند در گفت و گو با ریال نیوز از برنامه ریزی برای صعود به قلل مرتفع جهان از جمله لنین ، آرارات و اورست خبر داد .

وی درباره حس و حال صعود توضیح داد : رسیدن به قله دماوند غیرقابل توصیف است. هر گامی که برمی داری و هر قدمی که به قله نزدیکتر می شوی بیشتر به ایران افتخار می کنی و حس غروری که هنگام صعود داری غیر قابل وصف است.

این کوهنورد ۳۵ ساله ادامه داد : دماوند تماما درس صبر و بردباری و هدفمند بودن را یادآوری می کند به طوری که فقط باید سکوت کرد و قدم برداشت.

اسفندیاری که علاوه بر صعود به قلل مرتفع جهان ،شرکت در مسابقات ماراتن بین المللی را نیز در زمره اهداف خود قرار داده است درباره مشکلات پیش روی یک دونده ماراتن گفت : علاوه بر گران بودن لوازم بخصوص کتانی ، نبود پیست و بستر مناسب دویدن از معضلات به شمار می‌آید برای مثال بنده کارمند هستم باید 8صبح در محل کارم باشم به خاطر همین موضوع باید 5صبح بدوم . همچنین هیچ پیستی در کرج در این ساعت برای خانم ها وجود ندارد و مجبورم در خیابان تمرین کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا