پشت‌پرده سیلی‌زدن لو رفت!

به گزارش  ریال نیوز، برخی از اظهارنظرهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و کامنت‌های مردم ذیل برخی اخبار منتشرشده مرتبط به شرح زیر است:

صادق زیباکلام: اگر رضاشاه بود، نماینده مجلس را درجا می‌انداخت داخل تنور تا عبرت باقی شود و سرباز را به درجه سرهنگ تمامی ترفیع می‌داد.

مدیر شبکه چهار:  سیلی زدن سرباز در خیابان، به ما ارتباطی ندارد و نباید به خاطر یک سیلی، باب گفتگو بسته شود.

کیهان:  اسناد غیرقابل انکاری وجود دارد که ماجرای سیلی خوردن یک سرباز در خیابان انقلاب، سناریوی طراحی شده از سوی یک مشاور آشنا و کاربلد در دفتر روحانی است تا حواس‌ها از اقدامات موثر و راهگشای مجلس انقلابی پرت شود.

مشاور امور مربوط به معاونت بررسی‌های داخلی و غیر خارجی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت مستقر در طبقه دوم:  سیلی در کار نبوده و فضاسازی صورت گرفته در ادامه امضای توافق نامه پاریس است و فیلم منتشرشده نیز از نتایج برجام است و خسارت محض!

مدیر شبکه سه:  به نظرم این سرباز از مدار خارج شده بود و این نماینده متعهد خواست او را به مدار بازگرداند.

گزارش یوسف سلامی، بیست و سی:  سرباز راهور: تقصیر من بود من از نماینده مجلس معذرت می‌خوام/ پدر سرباز: بچه من از کودکی بیشعور بود و به بزرگان فامیل بی احترامی میکرد و چندین بار هم من و مادرش را کتک زده / فرمانده سرباز: این سرباز ما مشکل روانی دارد و بی جهت به مردم پرخاش میکند من از نماینده مجلس معذرت می‌خوام / راننده BRT: خوب شد تاخیر کردیم وگرنه تمام مسافرین دچار کرونا می شدند ، من از نماینده مجلس تشکر میکنم!

مشاور رئیس مجلس:  یکی از عوامل استکبار جهانی به سرکردگی امریکا که قصد داشتند در گشایش اقتصادی مردم ایران اخلال ایجاد بکنند با این حرکت انقلابی نماینده وظیفه شناس، شناسایی شد!

وزیر بهداشت:   شرمسار کادر درمان هستم، تجمع کنندگان اطراف ماشین نماینده مجلس را ردیابی و قرنطینه می‌کنیم!

وزیر ارتباطات:  اینترنت سربازان راهوری که جلوی نمایندگان مجلس را بگیرند، رایگان می‌شود.

مجری شبکه افق:  این ماجرا کار خود روحانیه تا بودجه 1400 رو اونطور که می‌خواد تصویب کنه!

آمنه سادات ذبیح پور:   زاویه دوربین موبایلی که از سرباز فیلم می‌گیرد، عینا زاویه دوربین بی‌بی‌سی فارسی و ایران اینترنشنال است، هشتگ‌ها و روایت‌های منتشرشده نیز در راستای اظهارات مداخله‌جویانه کارشناسان به اصطلاح بی طرف تلویزیون‌های خارجی است.

کارشناس برنامه زاویه:  پروژه مظلوم سازی در ادامه فتنه 88 است و ما نباید در برابر سربازان قلیونی و سیگاری، عقب نشینی کنیم.

شبکه سوم سیما مستندی درباره حمله سناتورهای امریکایی به سربازان بی دفاع و نافرمان و به رگبار بستن سربازان صفر در پادگان‌های کالیفرنیا پخش کرد. در این مستند دختران سرباز نیز که به درخواست فرماندهان تن نداده‌اند از بدبختی‌های جنسی خود روایت کرده‌اند. این مستند با نام «زیبای امریکایی» ساخته روح الله شمقدری به سفارش علی فروغی تهیه شده است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 17 =

دکمه بازگشت به بالا