اختتامیه چهارمین دوره رویداد فیس کاپ برگزار شد

ریال نیوز : رویدادهای فیس کاپ و هم‌بند با هدف تبادل دانش و تجربیات و همچنین حمایت از استارتاپ‌های فعال در این حوزه‌ها برگزار شد.

به گزارش ریال نیوز ، اختتامیه چهارمین دوره رویداد فیس کاپ و رویداد ارائه به سرمایه‌گذار نکسترا، فرصتی منحصر به فرد برای علاقه‌مندان به هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و شهر هوشمند است تا در کنار یکدیگر، به جدیدترین دستاوردها و ایده‌ها در این حوزه‌ها دست پیدا کنند. این رویداد در سالن قلم کتابخانه ملی در دو بخش برگزار شد.

شایان ذکر است در بخش اول که با نام رویداد هم‌بند؛ چهارمین رویداد ارائه به سرمایه‌گذار نکسترا بود شاهد ارائه استارتاپ‌های برتر از میان 70 استارتاپ پذیرفته شده در برنامه شتابدهی نکسترا بودیم. این استارتاپ‌ها که در زمینه‌های مختلف هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و شهر هوشمند فعالیت می‌کنند، فرصتی برای ارائه ایده‌ها و دستاوردهای خود به سرمایه‌گذاران، فعالان این حوزه‌ها و سایر مخاطبان حاضر در رویداد پیدا کردند که فرآیند جذب سرمایه از مجموعه‌های فعال را تسریع بخشند.

در این رویداد افراد شاخص و موثر فعال در اکوسیستم نوآوری و استارتاپی کشور به ارائه وضعیت موجود، چالش‌ها و فرصت‌هایی پرداختند که برای استارتاپ‌ها و کارآفرینان کشور جذاب و مفید بود. در ادامه نیز پنل تخصصی استارتاپی برگزار شد که میهمانان آن از تجربیات، چالش‌ها و گفتند.

یادآور می‌شود ؛ در بخش دوم اختتامیه چهارمین دوره رویداد هوش مصنوعی فیس‌کاپ (بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان اکوسیستم هوش مصنوعی کشور) به تیم‌های برگزیده چهارمین دوره رویداد بازشناسی چهره فیس‌کاپ که با هدف ایجاد محیط رقابتی و ترویج نوآوری و خلاقیت در زمینه هوش مصنوعی برگزار شده بود، جوایز ارزنده‌ نقدی و غیر نقدی تعلق گرفت. همچنین، شاهد سخنرانی اساتید برجسته و صاحب‌نظران حوزه هوش مصنوعی و پنل تخصصی بازشناسی چهره در ایران و آخرین تحولات و روندهای این حوزه‌ بودیم. در ادامه رویداد نیز ریورس پیچ شرکت‌های حامی (چابک تجارت آسیا و شرکت ملی انفورماتیک) برگزار شد.

گفتنی است ؛ در حاشیه این رویداد، نمایشگاه جانبی با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران خطرپذیر فعال در حوزه‌های هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و شهر هوشمند و استارتاپ‌های چهارمین دوره شتابدهی نکسترا برگزار شد. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای تبادل نظر و تعامل بین فعالان این حوزه‌ها و همچنین معرفی محصولات و خدمات جدید به مخاطبان رویداد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا