پیام تبریک رئیس سازمان صنعت قزوین به مناسبت روز صنعت و معدن

ریال نیوز : دکتر عزیزاله افضلی رئیس سازمان صمت استان قزوین طی پیامی، فرا رسیدن دهم تیر، روز صنعت و معدن را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش ریال ، در بخشی از پیام او آمده است:

دهم تیرماه روز صنعت و معدن را بر تمام تلاشگران، کارآفرینان، کارگران و زحمتکشان این عرصه در استان قزوین تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق روزافزون تمامی مجاهدان خط نخست جهاد اقتصادی در جبهه تولید را از درگاه ایزد متعال خواهانم.

بخش صنعت و معدن با اشتغالزایی، رفع محرومیت و ایجاد ارزش‌افزوده، سهم قابل‌توجهی از تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص داده و نقش بی‌بدیلی در اقتصاد کشور برعهده ‌دارد. توسعه صنعتی کشور و ایفای نقش بیشتر این بخش در رشد و بالندگی اقتصاد، نیازمند نگاه جدی به توان داخلی است.

امروزه با وجود شرایط سخت تحریم، درخشش بارقه‌های امید و پویایی و حرکت، همچنان از بخش صنعت کشور بر فضای جامعه می‌تابد و ظرفیت‌های گسترده صنعت و معدن مسیری درخشان برای پیشرفت تولید، اشتغال و صادرات خواهد بود.

در اوج فشارهای ناجوانمردانه قدرت‌های بزرگ با هدف تضعیف اقتصاد کشور بزرگ ایران، بهره‌برداری و استخراج معادن با هدف تولید انواع مواد معدنی، همچنین تولید محصولات با ارزش‌افزوده در زنجیره محصولات معدنی و فولادی در طول سالیان اخیر با رشد قابل‌توجهی روبه‌رو بوده است و سهم عمده‌ای از سبد صادرات غیرنفتی کشور را محصولات معدنی در حلقه‌های اول زنجیره ارزش به خود اختصاص داده است. صنعتگران و معدنکاران این استان با تکیه بر عزم ملی و بهره‌گیری از اقتصاد دانش‌بنیان، بومی‌سازی و تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و معدن توسعه صنعت و ارتقای شاخص‌های اقتصادی را مجدانه دنبال می‌کنند.

روز صنعت و معدن فرصت مغتنمی است تا تلاش‌ها و زحمات صنعتگران و معدنکاران استان قزوین را ارج نهاده و بار دیگرعهد ببندیم که تا پای جان برای پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی تلاش خواهیم کرد.

عزیزاله افضلی
رئیس سازمان صمت قزوین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا