یک وزارتخانه با دو وزیر

ریال نیوز : وزیر ورزش پیش از انتخابات ریاست جمهوری در حضور رئیس جمهور و چهره های ورزشی المپیکی و جهانی قول داد که در صورتی که آقای رئیسی رئیس جمهور شود شرکت توسعه ، نگهداری اماکن ورزشی را از بن منحل و به فدراسیونهای ورزشی خواهد داد، وعده ای که باتاسفتا کنون عملیاتی نشده است.

از قدیم  گفته اند دو پادشاه در یک اقلیم  نگنجند، لاکن به گفته ناظران وضعیت فعلی وزارت ورزش ثابت کرد که می گنجند ،فقط کافیست یکی از دو پادشاه اندکی مساحمه گر باشد .
جایی که وزیر دستوراتی را صادر کند و جناب آقای عاصم یوسفی آن را انجام ندهد و یا مغایر دستور وزیر را انجام دهد نمی توان عنوانی غیر از تساهل به آن داد!!؟
برای جناب وزیرظاهرا مهم نیست که در سیستم وی چه می‌گذرد درگیری ها ، مشکلاتی که عاصم یوسفی تهیه کننده درجه سه صدا، سیمای سابق با فدراسیونهای کشتی مدال آور ، چوگان که مورد تائید جدی مقام معظم رهبری است ، تا اسکی ، تنیس و……. از زمان کوتاهی که این مسئولیت سنگین را با حکم دکتر سجادی عهد گرفته رسانه ها خبر از تاساخت ویلاهای لاکچری بدون ردیف بودجه توسط آقای عاصم یوسفی در مجموعه انقلاب ( باستی هیز ) می دهند و زیر عکس العملی نشان می نمی دهد ؟؟!
آقای عاصم یوسفی مدیر خدوم ، متخصص، تحصیلکرده ، کاملا ورزشی مجموعه آزادی را برکنار می‌کند با دخالت مستقیم وزیردر عرض چهل دقیقه وی ابقا میشود!!
آقای عاصم یوسفی ناشی و ناکارآمد در امور ساخت و ساز و سیستم ورزشی کارتابل اداری وی را مسدود ، قطع میکند ! وزیر مطلع می‌شود عکس العملی نشان نمی‌دهد .
عجبا !
افزون بر نظریه کارشناس با فدراسیون‌ها قرارداد اجاره منعقد می‌شود عکس‌العملی نیست فدراسیون ها در اماکن تحت پوشش شرکت توسعه تحت فشار قرار می گیرند عکس‌العملی نیست باید دو فرض را در نظر گرفت اول آن که تمام اینها برخلاف وعده های وزیر خواست و اراده وی است .

دوم وزیر نمادین است و مدیرعامل شرکت توسعه تصمیم‌گیرنده است! که بسیار بدیع و خطرناک است.
شایان ذکر است دکتر سجادی پیش از انتخابات ریاست جمهوری با حضور آقای رئیسی و نخبگان و چهره های ورزشی المپیکی و جهانی ، آسیایی قول داد که در صورتی که آیت الله رئیسی رئیس جمهور شود شرکت توسعه ، نگهداری اماکن ورزشی را از بن منحل و به فدراسیونهای ورزشی خواهد داد وعده ای که باتاسف هیچگاه عملیاتی نشد و یک غیر ورزشی که بیشتر در کار فیلم های مستند ان هم در سطوح پائین صدا ، سیما سابقه کار داشته جاپای مهندسین متخصص و باتجربه در ساخت سازها ی کلان ، ورزشی همچو مهندس کریمی ، نفریه ، ترکاشوندها گذاشت بحث استیضای دکتر سجادی با چیدمان ضعیفی که تا کنون از خود نشان دادند جدی تر از همیشه است.

 امید صادقی
منبع : بهارستان آنلاين

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا