بهترین عملکرد بانک توسعه تعاون را رقم خواهیم زد

ریال نیوز : مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بازدید برخی شعب استان تهران ضمن طرح نقطه نظراتی در رابطه با اهداف سال آینده، بر عملکرد مثبت بانک در سال جاری تاکید کرد.

به گزارش ریال نیوز ، محمد شیخ حسینی ، مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این بازدیدها اظهار داشت: همکارانم در شعب تلاش بی وقفه برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان داشته اند، از همه زحمات و اقدامات عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: بانک ها در حال حاضر بیشترین نقش را برای تامین مالی اقتصاد، تسهیل معاملات و ایجاد اشتغال بر عهده دارند، در حالی که برنامه ها و تکالیف دولت با هدف ایجاد رونق و حمایت از تولید برای شبکه بانکی بسیار گسترده است و این تکالیف با برنامه های انضباط نقدینگی و محدودیت های بانک مرکزی نیز همراه شده است، در این فضا و شرایط، انصافا عملکرد همکارانم در بانک توسعه تعاون بسیار ارزنده و ثمربخش بوده است.

شیخ حسینی تاکید کرد: دولت برنامه های اقتصادی را بسیار هدفمند و منظم راهبری می کند، اقتصاد پس از یک دهه رکود، جنبش و تحرک جدیدی پیدا نموده است، دولت در پی حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان است و هدایت نقدینگی و اعتبار را در مسیرهای تولید و اشتغال صورت می دهد، نقش بانکهای توسعه ای همانند این بانک در این برهه از زمان بسیار مهم است.

شیخ حسینی خاطر نشان کرد: چشم انداز بانک توسعه تعاون به عنوان بانک برتر کشور در حوزه ارائه خدمات اعتباری و بانکی به تعاونی ها ترسیم شده است، همکاران شعب نقش مهمی برای تحقق این هدف دارند. هدفگذاری پرداخت ۵۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات چند هفته زودتر محقق گردید، در تلاش هستیم تا سهم بانک در شبکه بانکی از ۰.۷ درصد به حدود ۲ درصد ارتقا یابد، هم اکنون بانک منظم، منضبط و هدفمند شبکه بانکی هستیم، تصمیم داریم این فعالیت مفید و ثمربخش را توسعه دهیم، باید به سرانه بهتری از بازار پول و بانکی دست پیدا کنیم.

نعمت اله رضایی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: مجموعه سرمایه انسانی بانک متشکل از نیروهای جوان و خبره هستند، مدیران ارشد در تلاش هستند تا با ارتقای انگیزه همکاران و حفظ انسجام و یکپارچگی، بانک را برای موفقیت های جدید آماده کنند. در سطح مدیریتی و ستاد، برنامه ها و راهکارها با همفکری همکاران شعب صورت می پذیرد. اعتقاد داریم شعب مهمترین نقش را برای دستیابی به اهداف بانک بر عهده دارند و برای حل مشکلات شعب و تسهیل فعالیت آنان نهایت تلاش و اهتمام را منظور می کنیم.

گفتنی است در این بازدیدها که با حضور میرزاخانی معاون مدیر عامل در امور استانها و بازاریابی، سلمانی معاون مدیر عامل در امور مالی و پشتیبانی، طباطبایی مدیر کل دفتر مرکزی حراست، رحمانپور مدیر امور استانها و شعب و وفایی مدیر شعب استان تهران همراه بود، روسای شعب مستقل مرکزی، ولیعصر،توحید، سعادت آباد، شهران، پونک و آزادی توضیحاتی ارائه دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا