پیام دکتر بهاروندی به مناسبت سالگرد تأسیس بانک کارآفرین

ریال نیوز : دکتر احمد بهاروندی سرپرست بانک کارآفرین در پیامی به مناسبت بیست و دومین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین نوشت: افتخار گرامیداشت بیست و دومین سالگرد تأسیس بانک کارآفرین مرهون تلاش‌های بی‌دریغ سرمایه‌های انسانی متعهد، توانمند و مسئولیت‌پذیر، اعتماد مشتریان معزز و همراهی سهامداران گرامی است. ما در سایه وجود این همت بلند و خرد جمعی همه ذینفعان بانک از جایگاه والای امروز، چشم امید به آینده‌ای افتخارآفرین دوخته‌ایم.

به گزارش ریال نیوز، بانک کارآفرین با حرکت در مسیر قانونی و با تبعیت از اسناد بالادستی نظام، برنامه‌های توسعه کشور، قوانین پولی و بانکی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، در شرایطی وارد بیست و سومین سال نقش‌آفرینی خود در نظام پولی می‌شود که سابقه‌ای درخشان از شفافیت، خوش‌نامی، مشتری مداری، خدمت‌رسانی مؤثر به بخش‌های مختلف اقتصاد کشور و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در قبال آحاد ملت شریف را در کارنامه خود دارد.

عبور اقتصاد پرفرازونشیب کشور از دو گذرگاه تاریخی همه‌گیری کرونا و تحریم‌های بی‌سابقه تحمیلی که هدفی جز فروپاشی اقتصاد کشور نداشته، حاکی از تاب‌آوری بالای تمامی ارکان اقتصادی کشور منجمله فعالان نظام پولی کشور است.

در این شرایط خطیر، بانک کارآفرین نیز به‌عنوان یکی از ارکان نظام پولی کشور توانست هم‌زمان هم در مسیر رونق تولید و رفع مشکلات کارآفرینان و مشاغل آسیب‌دیده و دستیابی به اشتغال پایدار و کاهش فشار اقتصادی بر ملت شریف ایران گام بردارد و همچنین با گام‌های استوار و پرشتاب سهم ازدست‌رفته خود در صنعت بانکی را بازیافته و هدف اصلی یک بنگاه اقتصادی که حفظ و ارتقای سودآوری است را محقق سازد.

در پایان یک‌بار دیگر طلیعه بیست و دومین سالروز تأسیس بانک را به‌تمامی سهامداران، مشتریان و همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سربلندی و بهروزی روزافزون میهن اسلامی را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا