تولیدکنندگان برنج صاحب انجمن شدند

ریال نیوز : انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران به عنوان نخستین تشکل فراگیر در صنعت برنج کشور، فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ریال نیوز ، این انجمن با هدف ایجاد وفاق و وحدت نظر و عمل میان نقش‌آفرینان عرصه تولید، تجارت و بازار برنج و همچنین رفع تعارض منافع میان تولید و واردات ایجاد شده است و تمامی فعالیت‌های مرتبط در این صنعت اعم از تولید، تجارت، فرآوری، بسته‌بندی و توزیع را پوشش می‌دهد.

 حوزه فعالیت اعضای انجمن، شامل تولیدکنندگان اعم از شالیکاران و کارخانه‌های شالیکوبی صنعتی و واحدهای فرآوری و بسته‌بندی و تجار و بازرگانان اعم از واردکنندگان و  صادرکنندگان و در بخش توزیع و بازار شرکت‌های پخش سراسری و  فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.

سرمایه‌گذاری برای تولید صنعتی تا رسیدن به مرحله خودکفایی و صادرات، بهره‌گیری از دانش روز دنیا، نقش آفرینی در تنظیم بازار با بهره‌گیری از شبکه‌های پخش سراسری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، ایجاد آزمایشگاه‌های تخصصی برنج، هویت بخشی و برندسازی برای برنج ایرانی و  طراحی و راه‌اندازی سامانه هوشمند رصد، پایش و تحلیل “تولید، واردات، بازار و قیمت برنج در کشور” از اهداف و برنامه‌های انجمن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا