برگزاری رویداد مردمی «مرد میدان» در سالگرد شهادت سردار سلیمانی

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت فضای مجازی، معاونت فضای مجازی رسانه ملی با توجه به ماموریت ذاتی خود در نهضت تولید و توزیع محتوا با محوریت «هشتگ مرد میدان» بنا دارد تا محتواهای مردمی این ایام را در قالب‌های مختلف فضای مجازی هدایت، تجمیع و در نهایت مورد داوری مردمی قرار دهد.

بخش عمده‌ای از محتوای فضای مجازی همچون عکس، فیلم و متن همواره از سوی مردم و اقشار مختلف جامعه تولید می‌شود که این تولیدات نقطه عطف رویدادهای سیاسی و فرهنگی برشمرده می‌شود.

به گفته حسن میثمی دبیر رویداد «مرد میدان»، هدف از برگزاری این طرح، تولید، توزیع و داوری آثار حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای مردمی است که سال گذشته، در یک عملیات تروریستی، سردار محبوب خود را از دست داده‌اند.

وی در رابطه با عنوان‌های این رویداد مردمی افزود: این رویداد حول هفت محور، تولید محتوای احساسی، عاطفی، یادداشت‌هایی در وصف دلتنگی سردار، وجوه محبوبیت حاج قاسم و نیز روحیه انقلابی و جهادی این شهید والا مقام و مهمترین آن توجه به نقش سردار قاسم سلیمانی در امنیت ایران و منطقه شکل گرفته است.

میثمی توضیح داد: مشارکت کنندگان در این طرح می‌توانند پس از تولید محتوا در هر قالب و انتشار آن در رسانه‌های اجتماعی، گروه‌های اجتماعی و سایت تلوبیون، با درج هشتگ های مربوط به رویداد، عضوی از این جریان ملی شوند و یا با ارسال اثر به شناسه marde_meydan@ در این رویداد مردمی مشارکت کنند.

دبیر رویداد «مرد میدان» تنوع قالب تولید محتوا را از مزیت‌های این طرح برشمرد و تصریح کرد: شرکت کنندگان در این رویداد هیچ گونه محدودیتی در تولید محتوا ندارند. عکس، کلیپ، دابسمش، یادداشت و تولیدات حرفه‌ای تر نظیر انیمیشن، فیلم کوتاه و موشن گرافی همگی قابلیت حضور در این رویداد مردمی را دارا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + ده =

دکمه بازگشت به بالا