بازدید رئیس کل دادگستری استان قزوین از شرکت کنتورسازی ایران

ریال نیوز : رئیس کل دادگستری استان قزوین از شرکت کنتورسازی ایران(سهامی عام) بازدید کرد.

به گزارش ریال نیوز ، دکتر شعبانی ، رئیس کل دادگستری استان قزوین به همراه دکتر احمدی رئیس دادگستری شهرستان البرز، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز، مهندس فلاح امینی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان البرز، مهندس سپهرنژاد مشاور صنعتی فرماندار البرز و دبیر کانون کارفرمایان استان قزوین، مهندس نادری مدیرکل گمرک استان قزوین، خانم آهنگران رئیس اداره کار البرز، مهندس چگینی رئیس اداره تامین اجتماعی البرز، مهندس رشوند رئیس اداره صمت البرز، مهندس کریمی مدیرعامل شهرصنعتی البرز، مرشد زاده رئیس اداره برق البرز و سایر مدیران دستگاه های اجرایی استان قزوین و شهرستان البرز همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ضمن بازدید از خطوط تولید و پیشرفت اجرای طرح های توسعه ای شرکت کنتورسازی ایران(سهامی عام) در جشن بزرگ مبعث پیامبر اعظم(ص) و گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جمع مدیران و کارکنان این شرکت حضور یافت.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در این مراسم ضمن تبریک اعیاد گذشته و پیش رو همچنین ایام الله دهه مبارک فجر گفت ایام الله دهه مبارک فجر برآورده شدن آرزوی اولیای الهی در طول قرن ها بود که ظلم و ستم، مردم این کشور را به شدت رنج می داد بعد از انقلاب اسلامی به یاری دولت رشد و توسعه ای که در کشور اتفاق افتاد در بسیاری از زمینه ها اساسا قابل قیاس با گذشته نیست.

مقام عالی قضایی استان قزین در بخشی از سخنان خود عنوان نمود در موضوعات مختلف در صنعت رفاهی و علم پزشکی در علوم مختلف دانشگاهی رشد و توسعه ای که شکل گرفت به همت خود مردم و کمک مسئولان این اتفاقات بزرگ رقم زده شد. البته نواقصی هم داریم که باید دست به دست هم بدهیم تا این نواقص و مشکلات را برطرف کنیم، به تعبیر مقام معظم رهبری ما به قله نزدیک شدیم. وعده ها و اخباری که حضرت آقا از آینده به ما می دهد در طول سال های مختلف شاهد هستیم که محقق می شود و این برای همه ما نوید بخش هست در عین حالی که مسئولیت و تکلیف را برای همه ما سنگین می کند. بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری اگر هر کسی به وظیفه اش به نحو احسن و جامع عمل کند مشکلات جامعه حل خواهد شد و این زنگ هشداری برای همه ما هست.

دکتر شعبانی رئیس کل محترم دادگستری استان قزوین در حاشیه این مراسم گفت ما قدردان زحمات آقای عاملی و مجموعه همکارانشان هستیم.

کار شما بسیار ارزشمند است از این جهت که تولید کننده بخش مهمی از نیازهای جامعه هستید، مجموعه ای بسیار ارزشمند، تلاشگر و کوشا که این فعالیت اثر گذار را انجام می دهید. مجموعه دولت انقلابی هم در حمایت از تولید و اشتغال پای کار هستند و ما هم در دستگاه قضایی از ظرفیتی که از مجموعه قوانین و مقررات که به ما داده شده است این عزم و اهتمام را داریم که پشتیبان عرصه تولید و اشتغال باشیم. هر جا کمکی از عهده ما بر بیاید تلاش می کنیم که از تمام ظرفیت به ویژه در تشکیلات ستاد اقتصاد مقاومتی کمک کنیم مشکلات واحدهای تولیدی مرتفع شود و موانعی که وجود دارد برداشته شود.

مقام عالی قضایی استان قزوین تصریح کرد توضیحاتی که کارشناسان شما دادند که اگر مدیریت مصرف با همین آخرین فناوری هایی که شما ایجاد کردید اگر صورت بگیرد صرفه جویی هایی در مصرف برق صورت می گیرد که این برای کشور ارزشمند است زیرا هر چقدر ما در زمینه مصرف انرژی مدیریت داشته باشیم به رفاه جامعه کمک می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − ده =

دکمه بازگشت به بالا