ادامه اختلال در سامانه دفاتر اسناد رسمی

ریال نیوز : سامانه ثبت آنی سند دفاتر اسناد رسمی از چند روز قبل دچار اختلال شده است، این اختلال ارتباطی به دفاتر اسناد رسمی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ندارد و ناشی از وجود برخی اشکالات فنی در سایر دستگاه‌هاست.

به گزارش ریال نیوز ، سامانه ثبت آنی سند دفاتر اسناد رسمی از چند روز قبل دچار اختلال شده است، این اختلال ارتباطی به دفاتر اسناد رسمی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ندارد و ناشی از وجود برخی اشکالات فنی در سایر دستگاه‌ها از جمله سامانه‌های ثبت احوال و سازمان امور مالیاتی است که هنگام تنظیم سند به درگاه دفاتر اسناد مرتبط می‌شوند.

وجود برخی اشکالات فنی در سامانه‌های سرویس‌دهنده به سامانه ثبت آنی سند، دفاتر اسناد رسمی را در ارائه خدمت با اختلال جدی همراه کرده و به این دلیل تنظیم اسناد مورد تقاضای مراجعین در دفاتر اسناد ممکن نیست.

این اختلالات که به‌ نظر می‌رسد تمهیدی برای رفع آن اندیشه نشده است، مدتی است که هم عملکرد دفاتر و درآمد کارکنان آن را مختل کرده و هم این‌که در اجرای تنظیم سند متقاضیان خلل ایجاد کرده است.

پیگیری حاکی از آن است که اختلال سامانه‌های مرتبط با سازمان ثبت، پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری را نیز در بارگذاری مدارک خود با مشکلاتی مواجه کرده است.
منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا