سورج استیت میزبان همایش بزرگ ” شگفت زده کردن مشتری ” در کشور قبرس

ریال نیوز : همایش بزرگ ” فرآیند شگفت زده کردن مشتری ” با سخنرانی دکترمحمدرضا نمازی در تاریخ 12 مارچ 2024 در کشور قبرس برگزار شد .

به گزارش ریال نیوز ، این همایش در شهر فاماگوستا ، در سالن اجتماعات بزرگترین دانشگاه کشور قبرس برگزار شد. مدعوین این همایش مدیران شرکت های سرمایه گذاری این کشور بودند و خود را به آخرین متد روز دنیا در ارتباط با مشتری مجهز کردند. این همایش چندین ساعت به طول انجامید و میهمانان از شهر های مختلف این کشور به فاماگوستا آمده و در این همایش جذاب شرکت کردند.

گفتنی است ؛ دکتر محمدرضا نمازی یکی از پرطرفدار ترین سخنرانان بیزینسی ایران بوده و از معدود سخنرانان ایرانی بوده که فعالیت خود را به فراتر از مرزهای کشور ایران گسترش داده و در بسیاری از کشورهای خارجی برای طرفداران خود در حوزه سخنرانی فعالیت می کند.

شایان ذکر است ؛ اسپانسر اصلی این همایش کمپانی سورج استیت با مدیریت امیر محرمی و ایمان موسوی بود. این شرکت در زمینه مشاوره سرمایه‌گذاری و فروش ملک با ایجاد بستری مناسب جهت جذب فعالان اقتصادی در کشور قبرس شمالی و اروپا فعالیت می کند.

از جمله پارامترهایی که باعث متمایز بودن این کمپانی شده :
.مالکیت صرافی رسمی در قبرس شمالی در راستای تسهیل تبادلات عرضی سرمایه‌گذاران و همچنین مالکیت شرکت های تجاری آپارو گِم بِها و بیرونت گِم بِها در کشور آلمان که این امر باعث ارائه مشاوره صحیح و تخصصی به علاقمندان سرمایه‌گذار و ورود به مارکت اروپا می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یک =

دکمه بازگشت به بالا