انتصاب جدید در بانک کارآفرین

ریال نیوز : با حکم دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین،آقای سهراب صادقی به عنوان معاون بانکی مدیرعامل ​و دکتر علیرضا صادقی معاون سابق امور بانکی را به عنوان مشاور بانکی خود منصوب کرد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در حکم انتصاب دکتر بهاروندی به معاون جدید امور بانکی آمده است :” به پشتوانه سوابق ، تجربیات و توانمندی های تخصصی و حرفه ای شما و همچنین آگاهی به انتظارات و اهداف بانک، شما را به سمت معاون بانکی مدیرعامل منصوب می کنم.”

دکتر بهاروندی در مراسم تودیع و معارفه معاون جدید امور بانکی با اشاره به این که تغییر و تحول در بخش های مدیریتی اجتناب ناپذیر است، گفت: پست های مدیریت پست های موقت هستند و همیشه برای ارتقا نیازمند تغییر هستیم.

تودیع اقای صادقی
دکترعلیرضا صادقی معاون سابق امور بانکی که از این پس در سمت مشاور بانکی مدیرعامل منصوب شد، در این مراسم با بیان این که ورودم به بانک کارآفرین در مسولیتی بود که با تغییر ساختار بانک همراه شده بودگفت:پارادایم های جدید ایجاد شده در ساختار بانک موجب شد تا سختی های زیادی را متحمل بشویم و چارچوب های وجود نداشته را ساختیم، به همین جهت باید از همه همکارانم تشکر کنم.

وی با بیان این که تمام تلاش خود را کردم که از همه تجاربم در این بخش استفاده کنم ؛ افزود:در این مدت در چارچوب اهداف بانک حرکت کردیم و قطعا بعد از این نیز با توجه به برنامه و اهداف بانک کار سختی پیش روی این معاونت در بانک است.

در این مراسم سهراب صادقی معاون بانکی مدیرعامل نیز با تقدیر از حسن اعتماد دکتر بهاروندی ابراز امیدواری کرد که با هم فکری و تلاش همکاران بانکی در جهت بهبود وضعیت بانک و رسیدن به اهداف و برنامه بانک قدم برداریم و امانت دار خوبی برای هیات مدیره و بانک باشیم .

معارفه آقای صادقی
گفتنی است ، در زمان معاونت دکتر علیرضا صادقی زیر ساخت های مربوط به بانکداری شرکتی، بانکداری تجاری- شخصی و بانکداری سرمایه گذاری پیاده سازی و توسعه پیدا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا