بازدید رئیسی از آخرین دستاوردهای نیروی دریایی سپاه

ریال نیوز : رئیس جمهور از نمایشگاه آخرین دستاوردها و توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش ریال نیوز ، سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در روز دوم سفر استانی دولت مردمی به استان هرمزگان با حضور در منطقه یکم دریایی صاحب الزمان در بندرعباس، از نمایشگاه راهیان پیشرفت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کرد.

رئیس جمهور در این نمایشگاه از آخرین دستاوردها و توانمندی‌های فنآورانه و دانش‌بنیان نیروی دریای سپاه از جمله شناورهای تندرو و موشک‌انداز نسل جدید نیروی دریایی سپاه، موشک‌های دریایی با بردهای بیش از ۷۵۰ کیلومتر، پهپادهای دریایی برد بلند موشک‌انداز، بمب‌افکن، شناسایی و انهدامی، سامانه‌های راداری و جنگ الکترونیک و زیر سطحی‌های هوشمند و مدیریت‌پذیر از راه دور بازدید کرد.

رئیسی همچنین از شناور پیشرفته و کاملا ایرانی شهید سلیمانی و شناور شهید ابومهدی المهندس که به تازگی به نیروی دریایی سپاه الحاق شد، نیز بازدید کرد.

رئیس جمهور در جریان بازدید از نمایشگاه راهیان پیشرفت نیروی دریایی سپاه پاسداران در سخنان کوتاهی با بیان اینکه پیام این نمایشگاه برای مردم عزیز ما، ما می‌توانیم و برای دشمن این است که شما هرگز نخواهید توانست، تصریح کرد: آنچه ما در این سال‌ها از دشمن دیدیم این است که هر کاری علیه کشور ما از دست آن‌ها بربیاید، انجام می‌دهند.

رئیسی افزود: امروز دشمن توانایی ندارد علیه ما کاری انجام دهد، چون می‌داند که نیروهای ما، قدرتمند و توانمند هستند. امروز توانایی نظامی، علمی و فنآوری برای کشور ایجاد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا