گردهمایی بزرگ خودرویی ها و معدنی ها در نمایشگاه تهران

به گزارش ریال نیوز، موج برگزاری رویدادهای تخصصی در نمایشگاه بین المللی تهران با قدرت در جریان است. فردا به صورت همزمان ۳ نمایشگاه در ۳ حوزه متفاوت برگزار خواهد شد. بر اساس پیش بینی های انجام شده احتمالا وجیه الله جعفری معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو، حسن زمانی مشاور وزیر صمت و مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تهران و محمدرضا بهرامن مدیر خانه معدن ایران برای افتتاح این رویدادها حضور خواهند داشت.

بر اساس اعلام روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران از ۱۱ تا ۱۴ بهمن ماه سه نمایشگاه تخصصی با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی و کامپوزیت امسال ۲۰ ساله می شود. این رویداد به همت گروه بانیان امید و با نام تجاری ipcc طی دو دهه اخیر به صورت متوالی برگزار شده است. بسیاری از کارشناسان نمایگاه رنگ و رزین تهران را مهمترین رویداد این حوزه در خاورمیانه عنوان می کنند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته با عنوان تجاری Iran Conmin  با حمایت خانه معدن ایران و توسط شرکت شناخته شده پالارسامانه برگزار خواهد شد. این رویداد طی سال های گذشته  در آذر ماه برگزار می شد و امسال به دلیل برخی جابجایی ها ناشی از همه گیری ویروس کرونا به بهمن ماه منتقل شد. موسسه صمت ویژه نامه تخصصی معدن و صنایع معدنی را روز یکشنبه همزمان با دومین روز برگزاری این رویداد منتشر خواهد کرد.

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعه های خودرو نیز برای پانزدهمین سال متوالی به دست شرکت بازرگانی ایدرو برگزار خواهد شد. بر اساس گزارش های منتشر شده بالغ بر ۷۰ شرکت معتبر داخلی در حوزه تامین و ساخت قطعات خودرو در این رویداد حضور و مشارکت دارند.

بازدید از رویدادهای نمایشگاهی تهران تا اطلاع ثانوی صرفا با کارت دعوت ویژه امکان پذیر است. گسترش نیوز در طول ۴ روز برگزاری این رویدادها از کم و کیف بازدیدها و رعایت پروتکل های بهداشتی گزارش خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا