گزارشی از نشست صمیمانه با کار آفرین برتر در حوزه زنان و خدمات اجتماعی / تقدیرمدیر کل دفتر امور فرهنگی از کار آفرین برتر

خانم لی لی رضایی متولد سال ۱۳۶۰ یکی از همان کار آفرینانی است که پس از اتمام دوره تحصیلات خود در رشته گرافیک شاخه مینیاتور در سال ۱۳۸۱ درپی شرکت در آزمونهای استخدامی بخش دولتی نبود و با کسب تجربه و آموزش نزد افراد پیشکسوت و صاحب نام این هنر در سالن های مختلف به حرفه آرایشگری روی آورد؛
وی پس از گذشت مدتی با تلنگرو بازخوردهایی که در کار خود از مشتریانش دریافت کرد این توانایی را در خود دید که جداگانه و به صورت مستقل به کارفرمایی که میخواهد ایجاد اشتغال نماید مبدل شود.
این کار آفرین برتر توانست سالن اول خود را در منطقه سعادت آباد تهران افتتاح کند و با همت و پشتکار وصف ناپذیر پس از مدتی سایر شعبات خود را با سربلندی و افتخار راه اندازی کرد . وی حمایت های همسر و مادر خود را در این عرصه جزء لاینفک موفقیت خود دانسته و همیشه سپاسگزار این دو عزیز هست .
نکته جالبی که در محیط کاری لی لی رضایی به چشم می خورد واگذاری مسئولیت ها به سایر افراد در رده های مختلف است؛ وی از خدمات چندین مدیر داخلی و هماهنگ کننده در سالن در سطوح مختلف بهره می برد و این جمله ” مدیریت یعنی انجام کارها توسط دیگران ” را می توان در اطراف وی ملاحظه کرد .
به گفته کارکنان وی خانم رضایی با نشست صمیمانه ای که با کارکنان خود در ماه برگزار می کند حس “از خود دانستن محیط کار ” را در بین آنان د بوجود می آورد .
در نشست صمیمانه ای که مدیر کل دفتر امور فرهنگی به اتفاق همکاران خود با هدف الگوسازی از افراد موفق با تکیه بر فرهنگ سازی در امر مهم کار آفرینی داشتند ؛ ضمن تقدیر و تشکر از این بانوی کار آفرین و نمونه دعوت بعمل آورد تا در نشست کار آفرینی تخصصی زنان در وزارت متبوع شرکت داشته تا تجربه وی سراج راه سایر افرادی شود که در آینده با کمی همت و جسارت بتوانند روی پای خود ایستاده و نگاه متفاوتی به فرهنگ کار داشته باشند.
گفتنی است لی لی رضایی در عرصه کار خیر جمعی پیش قدم بوده و از اقشار آسیب پذیر اجتماع به وسع خود دستگیری کرده است؛ و در عرصه تغییر نگاه به فرهنگ کار موفقیتهای زیادی کسب کرده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا