دولت ساماندهی تولید را به مشارکت مردمی واگذار کند

ریال نیوز : عضو هیئت مدیره فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی ایران گفت : مشارکت کارآفرینان در همه تصمیم ها ضروری است.

به گزارش ریال نیوز ، حسن گرجی ، مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی شهدین گام با توجه به شعار سال جهش تولید و مشارکت مردمی که از سوی مقام معظم رهبری افزود : در همه این سال ها تاکید ایشان به اشتغال پایدار و همت مضاعف و حفظ رونق تولید در سایه اقتصاد مقاومتی و کالای ایرانی و یا حمایت و پشتیبانی و مانع زدایی از سر راه تولید و اشتغال توسط دولت مردان بوده و هست و خواهد بود .

وی مشارکت کارآفرینان در همه تصمیم ها بعلت این‌که حساب ریال به ریال سرمایه گذاری خود را دارند ضروری برشمرد و گفت : کارآفرینان در مقایسه با دولت ها که بسیار لخت و سنگین و عدم سرعت عمل در تصمیم ساز ها که در طول ۴۴ سال گذشته از این ناحیه هزینه های غیر قابل جبران را بروی دوش هموطنان آواره کرده و با تصمیمات غلطی که داشته و دارند در صورت عدم مشارکت مردمی وارد خواهند شد .

به گفته وی دولتی ها چون خرج که از جیب مبارکشان نباشد حاتم طایی هستند !!! لذا برای برون رفت از این مشکل دولت می بایست به امر حاکمیتی بپردازد و امر اشتغال و تولید و ساماندهی را به مشارکت مردمی واگذار کند تا شعار سال ۱۴۰۳ تنها بروی بنرها در محل جلسات دولتی و یا روی سربرگ سازمان ها و شرکت های وابسته به حاکمیت در حد نوشتار همانند سنوات گذشته !!! باقی نماند.

گرجی با بیان این‌که پتانسیل مشارکت مردمی اگر یقین پیدا کنند که به بخشنامه ها و دستور العمل ها بی مورد و دست پا گیر در مسیر پیشترفت مواجه نشوند سرمایه اجتماعی نهفته مردمی برای خلق ثروت در وضعيت اقتصادی با امنیت بالا به کار خواهد افتاد افزود : دولت مردان بجای بنگاه داری به فکر فراهم آوردن رفاه اجتماعی و اقتصادی با مهیا کردن زیر ساخت ها باشند تا زمینه امنیت اقتصادی فراهم شود تا شاهد حرکت و مشارکت مردمی باشیم .

این عضو هیئت مدیره فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی ایران با بیان این‌که دولت باید با مردم صادقانه صحبت کند نه این که بگوید وضع ارزی کشورخوب است ولی در مشاهدات مردمی از بازار اتفاق دیگری حادث شود تصریح کرد : این یعنی عدم ثبات در تصمیم گیری و امنیت اقتصادی است و این در حالی است که عدم نگاه مثبت مشارکت مردم به بازار سرمایه و یا کاهش ارزش پول ملی و غیره را به دنبال دارد.

وی با بیان این‌که اگر واقعا بدنبال تحقق شعار سال ۱۴۰۳ هستیم باید در همه تصمیم گیری ها از ظرفیت کارآفرینان کشور که فرمانده هان جنگ اقتصادی از سوی مقام رهبری نام گرفتند و حاضر هستند بدون چشم داشت به دریافت ریالی تجربیات سنواتی خود را در مشورت ها به شرط قبول و دعوت از ایشان بطور خالصانه در اختیار دولت مردان قرار دهند استفاده بهینه شود تا اثرات آن به سرعت در جامعه نمایان شود اظهار داشت : بدانید و بدانند که اگر این نصایح مورد استفاده قرار گیرد یقینا و حتما جهش تولید و مشارکت مردمی را به همراه دارد و به امید استفاده از این ظرفیت بالقوه و نهفته در جامعه ایرانی که برای حفظ کیان سرزمین مادری خود جان فشانی داشته ، دارد و خواهند داشت .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا