۱۳۸ مقاله بارز در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک

ریال نیوز : گروه صنعتی بارز با ارسال 138 مقاله به دبیرخانه پنجمین نمایشگاه بین ­المللی زنجیره صنایع لاستیک بیشترین آمار مقالات ارسالی و ارائه شده از مجموع 290 مقاله رسیده از مجموع شرکت های تایرسازی در نمایشگاه را داشت.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات گروه صنعتی بارز، در پانزدهمین همایش ملی لاستیک ایران و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک در مجموع 290 مقاله از شرکت­های مختلف تایرسازی ارسال شده بود که گروه صنعتی بارز با 138 مقاله از کرمان، کردستان و دفتر مرکزی گروه بیشترین تعداد مقاله را از میان سایر شرکت­های تایرسازی داشت.

بر اساس این گزارش؛ از 138 مقاله ارسال شده به دبیرخانه نمایشگاه پس از داوری هیئت داوران 22 مقاله در قالب سخنرانی و 80 مقاله به عنوان پوستر انتخاب و در نمایشگاه ارائه شد.

همچنین در این همایش از محمد زنده روح کرمانی مدیرکل بهره برداری و فرامرز دستجردی عضو هیئت مدیره بارز کردستان و به عنوان پیشکسوتان حوزه صنعت تایر تجلیل شد.

این گزارش حاکی است؛ مقاله” باز طراحی، ساخت و نصب داست سیل میکسرهای مستر تانژنشیال و اینترمش” به نویسندگی محسن مام ­احمدی، کارشناس مکانیک کارخانه بارز کردستان در این همایش به عنوان برتر دست یافت.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک از 21 تا 23 دی­ماه با حضور 55 شرکت تولیدکننده تایر و تیوب، واردکنندگان مواداولیه و تولیدکنندگان ماشین‌آلات صنایع لاستیک، شرکت‌های بازیافت، روکش‌کنندگان تایر و صنایع مرتبط در هتل المپیک تهران برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا