۲۲ هزار نفر در پایتخت در حالت آماده باش

ریال نیوز : مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران از آماده باش ۲۲ هزار نیروی خدمات شهری به همراه دو هزار خودروی تخصصی و عمومی در تهران درپی بارش برف خبر داد.

به گزارش ریال نیوز، علیرضا جعفری در حاشیه بازدید خبرنگاران از سایت برف‌روبی منطقه ۵ در ارتباط با اقدامات شهرداری تهران در پی بارش برف در پایتخت گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و همچنین دستور شهردار تهران و تاکید معاونت خدمات شهری شهرداری تهران بالغ بر دو هزار خودروی تخصصی و عمومی و همچنین ۲۲ هزار نیروی خدمات شهری و فضای سبز به صورت آماده‌باش قرار دارند.

وی با اشاره به حضور ۲۲ هزار نیرو در سطح مناطق، نواحی، معابر و خیابان‌های سطح شهر تهران گفت: این نیروها به همراه ماشین‌آلات و دستگاه‌های تخصصی و عمومی و همچنین با استفاده از شن و نمک و با پاشیدن آنها به صورت مکانیزه و دستی تلاش خود را برای تسهیل در تردد شهروندان انجام می‌دهند.

جعفری در ارتباط با فرایند برف‌روبی، نمک و شن‌پاشی در سطح پایتخت گفت: معابر اصلی و بزرگراه‌ها در اولویت و در ادامه نیز معابر فرعی در اولویت بعدی قرار دارند که این موضوع نیز به معاونت‌های خدمات شهری مناطق اعلام شده است و به تدریج پس از برف‌روبی در معابر اصلی؛ برف‌روبی در معابر فرعی در دستور کار قرار خواهد داشت.

وی ادامه داد: بیشترین بارش برف در مناطق یک تا ۵ تهران بوده است همچنین با توجه به شرایط جوی و بارش برف، نیروهای خدمات شهری و فضای سبز که بالغ بر ۲۲ هزار نفر می‌شوند، امشب نیز به صورت آماده‌باش حضور دارند.

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد کرد: آماده‌باش نیروهای خدمات شهری و فضای سبز شهرداری تهران تا پایان بارش‌ها و سهولت در تردد شهروندان ادامه خواهد داشت.

جعفری از آمادگی شهرداری تهران جهت جلوگیری از یخ‌بندان معابر سطح شهر تهران خبر داد و گفت: با توجه به اینکه احتمال می‌رود با پایان بارش برف شاهد یخبندان در معابر باشیم تمهیدات لازم برای این مسئله پیش‌بینی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا