کشتی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی وجهانگردی به گل می‌نشیند؟

ریال نیوز : یکی از کارکنان شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی در یادداشتی به وزیر کار خواستار توقف ابلاغ حکم برکناری مدیرعامل فسادستیز این شرکت شد .

به گزارش ریال نیوز ، متن یادداشت به شرح زیر است : روی سخنمان بامقام عالی وزارت رفاه و حوزه های نظارتی و پیامی برای ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر رئیسی می باشد. اگر قرار باشد برخی درزمان شما نیز قدرت و نفوذ داشته باشند که دیگر مبارزه با فساد را باید گونه ای دیگر تعریف وبازبينی کرد.

با نام شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی وجهانگردی وابسته به دو صندوق بازنشستگی کشوری و تامین اجتماعی همگان بویژه بازنشستگان آشنایی کامل دارند.

این شرکت درزمان واگذاری ازسوی دولت در راستای چابک و کوچک سازی به این دو صندوق بیمه ای با بیش از ۱۵۰ هتل و میهمانسرا را تحت پوشش داشته و رفته رفته با گذر زمان هم اکنون با حدود به ۴۸ هتل و بیش از هزار و۲۰۰ کارمند است .

اخیرا یعنی حدود ۴ ماه قبل یک مدیر سالم وارد این عرصه شد که مسیر اصلاح و مبارزه با فساد را در پی گرفت و جالب اینجاست که برخي طوری عمل کردند که او نیز 11 مهر از سمتش عزل وبرکنار شد.

روی سخنمان بامقام عالی وزارت رفاه و حوزه های نظارتی و پیامی برای ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر رئیسی می باشد. اگر قرار باشد برخي درزمان شما نیز قدرت و نفوذ داشته باشند که دیگر مبارزه با فساد را باید گونه ای دیگر تعریف و بازبيني کرد.

ما با توجه گزارش مردمی پرسنل ایرانگردی خواستار توقف ابلاغ جناب مدیرعامل فساد ستیز بوده وهستیم ویکبار ،برای همیشه مدیران ارشد، از مدیران متدین کاربلد بویژه این مدیرعامل حمایت نمایند ودست لابی های سیاسی وافراد سودجو را با این اقدام از شركت فوق کوتاه کنند.

شایان ذکر است که ذوقی مدیری تحول‌گرا، انقلابی و جهادی بوده و مدیریت هلدینگ های اقتصادی بزرگی مثل انبارهای عمومی ایران، منطقه ویژه سهلان و گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی را در کارنامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =

دکمه بازگشت به بالا