آمادگی فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی ایران برای کاهش ۳۲ درصدی ضایعات نان

ریال نیوز : نشست هیئت مدیره فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی ایران با ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان غذا و کشاورزی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش ریال نیوز، محسن نقاشی، دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی ایران در این نشست با بیان این که متاسفانه تشکل‌ها در کشور هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده‌اند گفت : همه کشورهای توسعه یافته جهان از تشکل‌ها توسعه پیدا کرده اند.

وی با بیان این‌که در بخش صنایع غذایی شتاب‌دهنده نداریم خواستار حمایت این ستاد برای راه‌اندازی این بخش مهم در صنعت غذایی کشور شد .
نقاشی با توجه به رتبه اول ایران در نابود کردن ضایعات سفره از آمادگی فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی ایران برای جلوگیری از ۳۲ درصد ضایعات نان خبر داد.

در ادامه این نشست دکتر قملاقی ، عضو هیئت مدیره فدراسیون نیز به سخت شدن شروع کسب و کارهای نوپا در کشور اشاره کرد و افزود : یکی از خطرهای کشور نبود کسب و کارهای نوظهور و بحث تامین سرمایه است که برای برون رفت از این مشکلات و آینده نگری باید محفلی را برای ایده ها و معرفی به سرمایه گذار ايجاد کنیم.

بر اساس این گزارش ؛ دکتر جوادی ، مدیر این نشست در ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان غذا و کشاورزی معاونت علمی و فناوری با اشاره به وجود مشکلات فراوان در صنعت غذا درباره وضعیت فعلی شرکت های دانش بنیان توضیحاتی ارائه کرد و از اعلام آمادگی این ستاد برای همکاری با فدراسیون و حمایت از بحث ایجاد شتاب‌دهنده حوزه صنایع غذایی خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا