آنچه رئیسی در دومین مصاحبه تلویزیونی اش گفت

ریال نیوز : رئیس‌جمهور گفت: مسئله تورم مربوط به تصمیماتی است که قبلا گرفته شده و الآن آثار خود را نشان می‌دهد؛ استقراض از بانک مرکزی مسئله‌ای است که تورم را بالا می‌برد؛ بودجه ۱۴۰۱ باید بدون کسری باشد.

به گزارش ریال نیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در دومین گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم با تبریک ولادت امام صادق (ع) و حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و هفته وحدت، درباره روند واکسیناسیون عمومی و آمادگی دولت برای مقابله با موج ششم کرونا، گفت: ️در ابتدای دولت اولویت را موضوع واکسیناسیون عمومی اعلام کردیم و امروز با گذشت مدت کوتاهی، شاهدیم در دُز اول بیش از هفتاد درصد تزریق شده و پیش از فرا رسیدن فصل سرما امیدواریم شاهد تزریق همین میزان در دُز دوم باشیم.

وی با بیان این که باید از حالت انفعالی در مقابله با کرونا به شرایط فعال برسیم، افزود: نباید در مقابله با موج احتمالی کرونا منفعل باشیم و پیشگیری و پیش‌بینی و برخورد احتمالی الزامی است.

رئیس‌جمهور گفت: ️از همه کسانی که واکسن تزریق نکرده‌اند دعوت می‌کنم تا این واکسن را دریافت کنند. ما می‌خواهیم از حالت انفعالی خارج و حالت فعال داشته باشیم در حوزه واکسیناسیون این حالت ایجاد شده و در مراکز بهداشتی علمی و همچنین بسیج و دستگاه‌های دیگر آمادگی‌های لازم وجود دارد خوشبختانه بسیج و مردم کمک‌های زیادی به ما کردند و آمادگی‌های لازم را دارند تا در صورت مواجهه با موج ششم، اقدامات لازم را انجام دهند،البته ما باید آمادگی داشته باشیم و اقدامات لازم را انجام دهیم.

رئیسی با بیان این که رعایت اصول بهداشتی از اهمیت بسیار بالایی در مقابله با کرونا و کنترل شیوع آن دارد، گفت: خوشبختانه شاهد بازگشایی کسب و کار مدارس و دانشگاه‌ها هستیم، اما این نباید باعث شود که کرونا شیوع پیدا کند همه باید اصول را رعایت کنیم، از همه آنهایی که واکسن نزده‌اند دعوت می‌کنیم که حتماً واکسن بزنند.

وی ادامه داد: ️از رسانه ملی و بخش‌های مختلف کشور و صاحب نفوذ خواسته‌ایم تا از جایگاهشان استفاده کنند و مردم را برای موضوع تزریق واکسن به صورت اقناعی، تشویق کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سه =

دکمه بازگشت به بالا