پیام پروفسور امین در سوگ مدیر سربداران

ریال نیوز : پروفسور حسن امین در سوگ مدیر نشریه استانی سربداران پیام تسلیت صادر کرد .

به گزارش ریال نیوز، پیام پروفسور حسن امین فیلسوف و حقوقدان به این شرح است : جهان و هرچه در او هست، پایدار نماند. پیشکسوت رسانه ای سبزوار و نیشابور، علی اکبر طیب، صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه استانی «سربداران»،  دیروز ‍ درگذشت. هنوز به هفتاد نرسیده بود و تحرک جوان‌ترها را داشت. راست است که مرگ خبر نمی کند.

نشریه او بر پوشش اخبار روز دو شهر تاریخی سبزوار و نیشابور و نیز پیشنهاد اصلاح امور در سطح این دو شهرستان متمرکز بود. خدمت او ایجاد ارتباط و همگرایی و همکاری بین فرهیختگان و هنرمندان این دو شهر بود.

طیب با هر زحمت و مشقتی که بود، بالاخره نشریه اش را بیست و چند سال بی وقفه منتشر کرد و آن  را متوقف نکرد.

مکرر از دیگر أهل قلم به عنوان سردبیر و عضو تحریریه کمک گرفت، اما سبک و سیاق خودش را ادامه داد‌. چندین ویژه نامه هم منتشر کرد که یکی از آنها را هم به من اختصاص داده بود.

البته هر نشریه ای و هر فرآورده ای، می تواند از آنچه هست، بهتر باشد‌. نشریه سربداران هم از این  قاعده استثنا نبود. آنچه مسلم است با درگذشت علی اکبر طیب صاحب امتیاز مقاوم و مدیر پرتحرک، نبود نشریه و مدیر آن از این پس مشهود است و جای خالی آن را باید با نشریات بهتر و پربارتر که شایسته دو شهر سبزوار و نیشابور و خراسان باشد، پر کرد.

روحش شاد و یادش گرامی
سیدحسن امین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا