اتاق تعاون ایران عضو اتحادیه بین المللی تعاون شد

انتخابات هیات مدیره اتحادیه بین المللی تعاون(ICA-AP) در کشور کره جنوبی برگزار و اتاق تعاون ایران به نمایندگی از بخش تعاون ایران موفق شد با اخذ 201 رای از ۲۳۴ رای و با پیشی گرفتن از کشورهای صاحب نفوذ و قدرتمند در عرصه تعاون در منطقه آسیا و اقیانوسیه، همچون ژاپن، استرالیا و … را در میان اعضای هیئت مدیره اتحادیه بین المللی تعاون (ICA-AP) به خود اختصاص دهد.

ریال نیوز : انتخابات هیات مدیره اتحادیه بین المللی تعاون(ICA-AP) در کشور کره جنوبی برگزار و اتاق تعاون ایران به نمایندگی از بخش تعاون ایران موفق شد با اخذ ۲۰۱ رای از ۲۳۴ رای و با پیشی گرفتن از کشورهای صاحب نفوذ و قدرتمند در عرصه تعاون در منطقه آسیا و اقیانوسیه، همچون ژاپن، استرالیا و … را در میان اعضای هیئت مدیره اتحادیه بین المللی تعاون (ICA-AP) به خود اختصاص دهد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، انتخابات هیئت مدیره اتحادیه بین المللی تعاون (ICA-AP) روز سه شنبه مورخ ۹ آذرماه سالجاری در کشور کره جنوبی برگزار شد.

در این انتخابات اتاق تعاون ایران به نمایندگی از بخش تعاون ایران موفق شد با اخذ ۲۰۱ رای از ۲۳۴ رای و با پیشی گرفتن از کشورهای صاحب نفوذ و قدرتمند در عرصه تعاون در منطقه آسیا و اقیانوسیه، همچون ژاپن، استرالیا و … را در میان اعضای هیئت مدیره اتحادیه بین المللی تعاون (ICA-AP) به خود اختصاص دهد.

ارتقای آراء و جایگاه ایران در هیئت مدیره دفتر منطقه‌ای ICA-AP را می‌توان حاصل فعالیت‌ها و تعامل نزدیک اتاق تعاون ایران به نمایندگی از بخش تعاون کشور با نهضت جهانی و منطقه‌ای تعاون دانست و آن را به عنوان حرکتی رو به جلو تعبیر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا