ارتقا کیفیت خدمات بهداشتی در جزیره قشم

ریال نیوز : رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جلسه ای با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور و رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی بر لزوم ارتقا کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در جزیره قشم تاکید کرد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در این جلسه رفع مشکلات موجود در حوزه بهداشت و سلامت ساکنان را از مهمترین اولویت های سازمان منطقه آزاد قشم دانست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین ضرورت بهینه سازی و ارتقای تجهیزات و توسعه سرانه درمانی جزیره را با هدف رفع مشکلات موجود در حوزه های بهداشتی و سلامت ساکنان جزیره مورد تاکید قرار داد.

فتح الهی بیان کرد: سلامت ساکنان و گردشگران در جزیره قشم و ایجاد امنیت روانی، تاثیر مستقیمی بر توسعه فعالیت های اقتصادی، سرمایه گذاری و معرفی این جزیره به عنوان یک منطقه گردشگری ایمن دارد.

همچنین ظرفیت های موجود در قشم جهت همکاری با وزارت بهداشت با هدف تبدیل این جزیره به مقصدی برای گردشگری درمانی و پزشکی در داخل و خارج موضوع دیگری بود که در این جلسه مطرح گردید.

براساس این گزارش، دکتر علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی نیز در این جلسه با استقبال از نکات مطرح شده توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، از برنامه ریزی جهت ارائه خدمات مناسب و ارتقا کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در جزیره قشم استقبال کرد.

گفتنی است این جلسه افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، سعید محمد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور و دکتر علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شش =

دکمه بازگشت به بالا