ارزش سهام عدالت همچنان در سراشیبی

به گزارش ریال نیوز و به نقل از تجارت نیوز ، در جریان معاملات این هفته از بازار سهام، عرضه در نمادهای شاخص‌ساز و تاثیرگذار بر ارزش سبد سهام عدالت زیاد بود و این نمادها روندی نزولی داشتند و ارزش سهام عدالت نیز به تبع آن ریزش کرد. ارزش سبد سهام عدالت در ۵ ماه گذشته حدود ۱۰ میلیون تومان افت کرده و از حدود ۲۱ میلیون تومان به ۱۱/۵ میلیون تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت در روز یک‌شنبه و چهارشنبه ریزش بیشتری نسبت به دیگر روزها داشت و حدود ۸۰۰ هزار تومان در این دور روز افت کرد و این در حالی است که روند سهام عدالت در جریان معاملات ۳ هفته گذشته نزولی بوده و از ۱۴/۲ میلیون تومان تا ۱۱ میلیون و تومان ریزش کرده است.

ارزش سهام عدالت همچنان در سراشیبی

از طرفی فروش سبد سهام عدالت در بازار سهام متوقف است و سهامداران فقط شاهد افت ارزش دارایی خود هستند و کارشناسان عقیده دارند ارزش سهام عدالت در کوتاه مدت به سقف قبلی خود بازنمی‌گردد.

ریزش شدید ارزش سهام عدالت اعتراض بسیاری از دارندگان سهام را به دنبال داشته است. این در شرایطی است که افزایش سرمایه نمادهای سهام عدالت هم اعمال نشده و اگر این اتفاق ادامه‌دار باشد ارزش سبد سهام عدالت حدود ۸/۵ میلیون تومان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هشت =

دکمه بازگشت به بالا