افتتاح دو نمایشگاه صنایع دستی در جزیره قشم

ریال نیوز : به مناسبت روز جهانی صنایع دستی، دو نمایشگاه محصولات صنایع دستی در قشم و درگهان با حضور سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افتتاح شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌‍ الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان در آیین افتتاح این نمایشگاه ها گفت: پیشرفت حوزه گردشگری، خلق فرصت های نوآورانه در جهت اشتغال و ساماندهی بازار هنر و صنایع دستی با مشارکت مردم تحقق پذیر خواهد بود.

ایوب زارعی ادامه داد: حوزه تولید، بسته بندی و بازرایابی محصولات صنایع دستی در جزیره قشم نیاز به یک برنامه‌ریزی عملیاتی دارد و با مشارکت مردم به زودی در این حوزه تحول ایجاد می کنیم.

به گفته زارعی موضوعاتی همچون قیمت‌گذاری، طراحی، تحول دیجیتال و ایجاد کانال های توزیع بی واسطه از جمله مهمترین برنامه‌هایی است که در گفت و گو با فعالان این حوزه در حاشیه نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
وی در پایان خاطر نشان کرد: آموزش های علمی و عملی برای ارتقای کیفیت صنایع دستی قشم به زودی آغاز می شود.

بنابراین گزارش، نمایشگاه صنایع دستی درگهان و سیتی سنتر قشم با حضور حجت السلام آخوندی، سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ایوب زارعی، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسئولان و فعالان افتتاح شد. همچنین با انجام رای گیری مسئولیتِ داوطلبانه خانه صنایع دستی بانوان نیز به یکی از فعالانِ این حوزه محول شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا