افتتاح ۱۱ واحد صنعتی در قزوین

ریال نیوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۱۱ واحد تولیدی و صنعتی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ریال نیوز، عزیزاله افضلی در این باره افزود: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۱ واحد تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک با حجم سرمایه گذاری ۲ هزار و ۷۹۰ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال و با اشتغالزایی ۴۷۸ نفری در استان با حضور مسئولان کشوری به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: از ۱۱ پروژه قابل افتتاح، پنج طرح در شهرستان قزوین، سه طرح در شهرستان آبیک، ۲ مورد در شهرستان تاکستان و یک طرح در شهرستان بوئین زهرا افتتاح می شود.

افضلی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت بخش خصوصی در صنعت و تولید استان، گفت: بخش‌ خصوصی، حضور مطلوبی در روند سرمایه گذاری‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان داشته که به افزایش تولید و اشتغال در دهه مبارک فجر منجر شده است.

وی همچنین عنوان کرد: تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، دیدار با خانواده معظم شهدای صنعت، معدن و اصناف استان از جمله برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت در دهه مبارک فجر امسال است.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و بیش از ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا