برنامه‌های جهاد کشاورزی قزوین در هفته دولت اعلام شد

ریال نیوز : ۶۷ طرح بخش کشاورزی در هفته دولت در استان قزوین به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ریال نیوز نیوز ، رضا افلاطونی ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه با حضور معاونین و مدیران این سازمان در مجموعه باغستان: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۶۷ طرح تولیدی عمرانی در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

این طرح ها مربوط به سه بخش دولتی، خصوصی و بانکی بوده و برای اجرای این طرح ها ۴ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

از این تعداد ۵۴ طرح مربوط به بخش آب و خاک است که با سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی ک خودیاری انجام شده و شامل طرح‌های آبیاری نوین ، استخر ذخیره آب کشاورزی، کانال انتقال آب کشاورزی، عملیات لوله گذاری و مرمت و لایروبی قنات است.

در هفته بزرگداشت دولت همچنین ۴طرح دام و طیور، ۷طرح باغبانی و ۲ طرح صنایع تبدیلی از جمله دیگر طرح های قابل افتتاح در این هفته می باشد.

با اجرای این طرح‌ها ضمن بهره مندی ۲۷۰۳ نفر خانوار روستایی از خدمات زیر بنایی ، زمینه اشتغال پایدار برای ۳۷۷ نفر در منطقه فراهم خواهد شد.

گفتنی است؛ افتتاح طرح‌های شاخص بخش کشاورزی در شهرستانها، حضور در برنامه عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدای جهاد کشاورزی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران جهادکشاورزی، آئین بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت و روز کارمند، و ارائه دستاوردهای دولت محترم طی یکسال گذشته از جمله مهمترین برنامه های این سازمان در هفته دولت در سال جاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 9 =

دکمه بازگشت به بالا