دومین رنکینگ اسب سواری استان قزوین فردا برگزار می‌شود

ریال نیوز : رئیس هیئت سوارکاری استان قزوین گفت: دومین رنکینگ سوارکاری استان روز جمعه 9 تیرماه در قزوین برگزار می شود.

به گزارش ریال نیوز ، به مناسبت گرامیداشت اعیاد غدیر تا قربان،(عید تا عید) دومین رنکینگ سوارکاری استان قزوین روز جمعه 9 تیرماه در قزوین برگزار می شود.

بهزاد درویشی در خصوص این مسابقات اظهارداشت: رقابت‌های سوارکاری در رده های تشویقی، مبتدی، نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان و مالکان در باشگاه سوارکاری البرز واقع در شهر صنعتی البرز برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت سوارکاری استان قزوین بیان کرد: این مسابقات برای اولین بار از سطح فنی بالاتری برخوردار خواهد بود و ارتفاع موانع را 10 سانتیمتر بیشتر کرده ایم تا به استاندارد کشوری نزدیک شود.

درویشی گفت: همچنین جوایز ارزنده ای برای برندگان و منتخبان این رقابت‌ها پیش بینی شده که برای نفر اول بزرگسالان چهار میلیون تومان، نفر دوم مبلغ دو میلیون تومان و نفر سوم یک میلیون تومان اهدا می شود.

وی اظهارداشت: در بخش نونهالان نیز به نفرات اول تا سوم جوایز یک تا 1.5 میلیون تومانی اهدا می شود.

این مدیر ورزشی افزود: در مسابقه قبلی 120 سوارکار و70 راس حضور داشتند این دوره پیش بینی  می شود که ورزشکاران بیشتری ازاستان قزوین واستان های همجوار شرکت  کنند.

درویشی بیان کرد: این مسابقه روز جمعه 9 تیرماه صبح و بعدازظهر در باشگاه سوارکاری البرز برگزار می شود و در کنار انتخاب برندگان از هفت رئیس هیئت سوارکاری استان در سال های گذشته نیز تجلیل خواهد شد.
علاقمندان می توانند از این مسابقات دیدن نمایند
  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا