انبارداران اموال تملیکی دور هم جمع شدند

ریال نیوز : دکتر عبدالمجید اجتهادی در همایش آموزشی انبارداران سازمان اموال تملیکی با ضرورت توجه به فرمان مقام معظم رهبری در مورد مبارزه با قاچاق کالا گفت : اهتمام همه انبارداران بايد در جهت ساماندهی انبارها صورت گیرد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی در همایش آموزشی انبارداران اموال تملیکی سراسر کشور که روز گذشته در دانشگاه تهران آغاز شد، ضمن خدا‌قوت، تقدیر و شنیدن نظرات، دیدگاه‌ها و نقدهای انبارداران انبارهای سازمان در سراسر کشور از همه‌ درخواست کرد که اهتمام ویژه ای بکار ببندند تا ساماندهی انبارهای سازمان در مدت زمان معین انجام شود.

معاون وزیر اقتصاد در این زمینه گفت: با ساماندهی انبارها، دریافت و تحویل کالاها خصوصا کالاهای قاچاق با دقت بیشتری صورت می گیرد چون طبق فرمان مقام معظم رهبری که در سال ۸۱ میفرمایند “دستگاهایی که به نحوی در این امر دخیل هستند واجب است که سهم خود را ادا کنند و از نظر شرعی هم این وجوب، وجوب عینی است” پس ما وظیفه داریم این مهم را با جدیت تمام دنبال کنیم.

سید عبدالمجید اجتهادی افزود: بعنوان مدیرعامل سازمان قول میدهم که تمام تلاش و همتم در راستای رفع مشکلات معیشتی و زیرساختی سازمان است ولی توقع دارم با وجود تمام مشکلات و کمبودها همه ی همکاران در سراسر کشور در جهت رفع نواقص و بهسازی امور همراهی کامل داشته اند.

وی گفت: در بحث تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و ایثارگران سازمان در حال تصویب ساختارها و چارت ادارات هستیم و ان شاالله این امر بزودی محقق می شود.

رئیس هیات مدیره اموال تملیکی در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران افزود:علت اینکه تا کنون هم این تبدیل وضعیت ها انجام نشده، متاسفانه ساختار سازمان همان ساختار دهه‌ی هفتاد بوده و ما به جد بدنبال تغییر این وضعیت هستیم که خوشبختانه در بحث حق ماموریت و فوق‌العاده نیروهای شرکتی انبارها در قرارداد اقدامات مناسبی صورت پذیرفته است.

گفتنی است همایش آموزشی انبارداران اموال تملیکی سراسر کشور که با همت معاونت توسعه مدیریت و منابع اموال تملیکی از دیروز در دانشگاه تهران در حال انجام می باشد، تا امروز ادامه خواهد داشت و انبارداران آخرین روش و تکنیک های علمی و تجربی را به صورت حضوری توسط اساتید حوزه قاچاق کالا و ارز آموزش می بینند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا