انتصاب معاون صنایع غذایی خانه صنعتکاران ایران

به گزارش ریال نیوز ، طی حکمی از سوی مهندس سید محمد موسوی ، رئیس خانه صنعتکاران ایران دکتر ابوالقاسم جعفری پور به عنوان معاونت صنایع غذایی این انجمن منصوب شد.
در این حکم آمده است : با احترام، نظر به مراتب دانش و تجارب ارزنده جنابعالي، به موجب اين حکم به عنوان «معاونت صنایع غذایی »خانه صنعتکاران ایران منصوب مي‌شويد. اميد است با توکّل به خداوند متعال و توجه به اصول مديريت علمي و اخلاق حرفه‌اي و همفکري با همکاران محترم در ارتقاء سطح کيفي خدمات انجمن کامياب باشيد و با توجه به «جهت‌گيري‌ها و اهداف کلّيِِ» ابلاغي و اهميت و نقش مؤثر اين انجمن همّت خويش را در تحقق رسالت خانه صنعتکاران ایران در پيشتازي، قانون‌مداري، پاسخگويي، مأموريت‌گرايي، اخلاق‌گرايي، خلاقيت و کارآفريني بکار گيريد. از درگاه ايزد منّان توفيق روزافزونتان را در انجام وظايف محوله خواستارم.
گفتنی است ؛ دکتر ابوالقاسم جعفری پور دارای دکترای اقتصاد و مدیریت دولتی و دانشجوی دکترای صنایع است که سوابق مدیر عاملی شرکت کمپرسورسازی ایران ، شرکت سرمایه گذاری نیرو ، کارخانجات ارج ، شرکت سرمایه گذاری سارابان ، شرکت سرمایه گذاری بین المللی ملت و همچنین عضو هیئت مدیره شرکت مخمل ابریشم کاشان ، عضوهیت مدیره شرکت ابفر ، عضو هیئت مدیره صنعت قند ، عضو هیئت مدیره شرکت نو آورتدبیر ، مشاور عالی ایثارگران ، مشاور شرکت نفت پارس و مشاور دوده صنعتی پارس را در کارنامه خود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − دو =

دکمه بازگشت به بالا