انتقاد آیت‌الله سبحانی از ساختار بانکی کشور

ریال نیوز : آیت‌الله سبحانی با اشاره به ضعف‌های سیستم بانکی کشور بر لزوم اصلاح هرچه سریع‌تر آن و تحقق بانکداری اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ریال نیوز ، آیت الله جعفر سبحانی روز پنجشنبه در دیدار محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور، با دعا برای موفقیت روزافزون دولت در راستای خدمت‌رسانی به مردم، افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب به دنبال کم کردن نیروی مولد و کاهش تولید در کشور بوده‌اند و دولت برای مقابله با این جریان باید برنامه‌ریزی جدی کند.

وی یادآور شد: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به رونق تولید و مسائل معیشتی مردم دارد که همه باید برای تحقق این هدف به دولت کمک کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای توجه به تولید و صنعت در کشور تصریح کرد: اگر مشکلات بخش تولید حل شود وضعیت معیشت و تورم در کشور به سامان می‌رسد.

وی بر ضرورت توجه به تحول در نظام اداری کشور تاکید کرد و گفت: باید نیروهای متعهد و متخصص در بدنه ادارات، وزارتخانه‌ها و همچنین تمام دستگاه‌های حکومتی به کار گرفته شوند که دغدغه اصلی آنان حل مشکلات مردم و افزایش اعتماد به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا