انتقاد از عملکرد ضعیف کمیسیون آرد و نان جزیره قشم

ریال نیوز : سرپرست سازمان منطقه آزاد و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در جلسه امروز ستاد گفـت: متاسفانه ضعف عملکرد کمسیون آرد و نان شهرستان قشم به عنوان یکی از ارکان مهم خدمات رسان به ویژه در روزهای پیک سفر میهمانان و گردشگران به این جزیره، برای تامین آرد و طبخ نان غیرقابل انکار است.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح‌الهی در جلسه امروز ستاد سفر قشم با اعلام این مطلب، اظهار داشت: هرچند که با تدابیر اتخاذ شده توسط ستاد سفر تاکنون موفق شدیم روزانه 20 هزار قرص نان به جزیره وارد و توزیع کنیم تا مشکلی برای مسافران عزیز نوروزی ایجاد نشود ولی توجیهی برای کم کاری مسئولان کمسیون آرد و نان شهرستان قشم وجود ندارد.

زیرا همانگونه که بارها در ستاد سفر های نوروزی قشم تاکید شد این کمسیون وظیفه داشت تا طبق برنامه ریزهای انجام شده با آینده‌نگری به این موضوع که مردم با پشت سرگذاشتن دوران سخت کرونایی به سفر اقبال نشان خواهند داد، مانع از بروز کمبود، در توزیع آرد و پخت نان در جزیره قشم شوند.

رئیس ستاد سفرهای نوروزی از روسای کمیته‌های 13گانه به ویژه کمیته‌های اصناف و تنظیم بازار، اسکان و رفاه، نظارت و رسیدگی به شکایات، بهداشت و سلامت خواست با نظارت دقیق، ‌اقدام به موقع مانع از هر گونه اخلال و کمبود در عرضه هر نوع کالایی خصوصا کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز میهمانان و گردشگران عزیز شوند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس به دلیل ظرفیت‌های بی‌نظیر و کم‌نظیر گردشگری، این روزها میزبان انبوه میهمانان و گردشگران از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است به طوری که در هفت روز گذشته افزون بر 403 هزار مسافر که 2.5 برابر کل جمعیت قشم است وارد این جزیره شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا