برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر در قزوین

ریال نیوز : مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در نشست خبری درآستانه هفته جوان از اجرای ۱۰۰برنامه درسطح استان به این مناسبت و برگزاری جشنواره جشنواره جوان برتر(حضرت علی اکبر)و تقدیر ازجوانان نخبه خبرداد.

به گزارش ریال نیوز، عباس علایی مقدم درآستانه هفته جوان ودرنشست خبری دراین خصوص باتبریک میلاد حضرت علی اکبر واعیاد شعبانیه ضمن تشکرازخبرنگاران حاضر در جلسه گفت :با توجه به رویکرد دولت در حوزه جوانگرایی، توجه به جوانان در اولویت ما قرار دارد چون روحیه انقلابی، ریسک پذیری و پر انرژی بودن وجه تمایز این قشر است و این افراد می توانند نیازها و مسایل کشور را به خوبی به پیش ببرند.

وی تاکید کرد:همه مشکلات و نیازهای جوانان در این هفته خلاصه نمی شود و باید در این هفته تقویت افکار عمومی نسبت به جوانان و اهتمام برای رفع مشکلات آنها، توانمندسازی و ارتقای روحیه آنها در اولویت قرار گیرد.

علایی مقدم در ادامه به برگزاری جشنواره های مختص جوانان اشاره کرد و گفت: دوسال جشنواره جوان(حضرت علی اکبر ع) در استان به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد ولی امسال برگزاری این رخداد در دستور کار است و جوانان برتر هر شهرستان تجلیل خواهند شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: تمامی مسابقات استان را در این هفته سعی کردیم به این مناسبت برگزار کنیم و مراکز مشاوره و کارگاه های مشاوره به مناسبت هفته جوان به ارایه خدمات خواهند پرداخت.
علایی مقدم درخصوص سمن ها گفت:۸۳ سازمان مردم نهاد مجوز دار فعالیت می کنند که یکسری برنامه ها را تدوین کرده اند که در این هفته اجرا خواهند کرد.

دبیرستاد: ساماندهی امور جوانان استان اظهارداشت: ستاد ساماندهی امور جوانان استان طی یکسال گذشته برگزار نشد و ذیل کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی قرار گرفته بود که خوشبختانه اخیرا شاهد برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان هستیم.

علایی مقدم با بیان این که جوانان نخبه و صاحب فکر و خلاقیت را شناسایی کرده و آنها را مورد تجلیل قرار خواهیم داد،افزود: به دستگاه های اجرایی نامه زده ایم تا جوانان برتر را در بخش های مختلف معرفی کنند تا حقی از کسی تضییع نشود و ما افراد معرفی شده را در شورای داوری بررسی می کنیم.

وی گفت :در امور جوانان توجه به نیازهای این گروه سنی مورد توجه بوده ولی به نظر می رسد اگر به اشتغال و ازدواج و آنها توجه جدی شود می توانیم چالش عرصه های دیگر را برطرف کنیم که دراین خصوص دولت با همه تنگناها پرداخت خوبی در حوزه تسهیلات وام ازدواج داشته که نشانگر توجه به حوزه جوانان است .

مدیرکل ورزش وجوانان استان درپایان ازبهره برداری از خانه جوان استان بانام شهید سلیمانی درسال خبرداد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا