بازدید استاندار قزوین از کمیته امداد

ریال نیوز : استاندار قزوین گفت: ابتکار و نوآوری باید در فرآیندهای خدمت رسانی به محرومان و محرومیت زدایی لحاظ شود و این اقدامات باید به گونه ای انجام شود که سطح کیفی و کمی خدمت رسانی ارتقاء یابد.

به گزارش ریال نیوز ، محمدمهدی اعلایی ، استاندار قزوین در بازدید از اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین اظهار داشت: کارکنان این اداره کل در یک فرآیند مقدس و قابل تقدیر خدمت گذاری می کنند و جامعه آماری آنها قشر محروم و مستضعف جامعه که ولی نعمتان کشور و در کانون اصلی توجهات نظام جمهوری اسلامی هستند، می باشد که همین موضوع شایسته شکرگذاری است.

وی افزود: در سطح استان باید برای حمایت از محرومین با نگاه معطوف به مزیت‌های استان عمل شود و بنا نیست استانی با توانمندی بالای اقتصادی همانند استان های محروم تر اقدام کند.

اعلایی گفت: ابتکار و نوآوری باید در فرآیندهای خدمت رسانی به محرومان و محرومیت زدایی لحاظ شود و این اقدامات باید به گونه‌ای انجام شود که سطح کیفی و کمی خدمت رسانی ارتقاء یابد.

استاندار قزوین اضافه کرد: مشارکت و حضور مجموعه‌های اقتصادی استان در فضای حمایت از محرومان باید افزایش یابد و بخشی از اقدامات به آنها واگذار شود تا در این راستا به ایفای نقش بپردازند.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: ظرفیت‌های اقتصادی در استان زیاد است و اگر طرح های ابتکاری در زمینه خدمت رسانی به محرومان لحاظ شود آنها از خدمات بیشتری برخوردار می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + شش =

دکمه بازگشت به بالا