اختلاس ۲۱ میلیارد تومانی رئیس بانک در قزوین

ریال نیوز : فرمانده انتظامی استان قزوین گفت : باتلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ،رئیس یکی از شعب بانک های دولتی قزوین به اتهام اختلاس 210 میلیارد ریال ، دستگیر  و به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار علی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در پی ارجاع پرونده قضائی با موضوع برداشت غیر قانونی و اختلاس 210 میلیاردی رئیس شعبه یکی از بانک های دولتی قزوین ، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود : در بررسی های انجام شده مشخص شد ، متهم با فروش و اعطاء اوراق جعلی و برداشت غیر قانونی از حساب 26 نفر از مشتریان بانک ، مبلغ 210 میلیارد ریال از موجودی حساب مشتریان بانک کسر و به حساب خود واریز کرده است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد : در ادامه ماموران دریافتند متهم پس از انتقال وجه به حساب خود ، به بهانه مسافرت به همراه خانواده از کشور خارج شده ، که بلافاصله با هماهنگی پلیس بین الملل فراجا اقدامات لازم برای دستگیری وی آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه متهم با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیسی به محض ورود به کشور در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) دستگیر و با تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد ، خاطر نشان کرد : کلیه حساب های مربوط به متهم شناسایی و روند عودت مبالغ به حساب شاکیان پرونده در حال رسیدگی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 9 =

دکمه بازگشت به بالا