ایستگاه جدید همراه اول در قزوین نصب شد

ریال نیوز : مدیر مخابرات منطقه قزوین؛ از نصب و راه اندازی ایستگاه جدید همراه اول با تکنولوژی 2G/3G/4G در شهرقزوین جهت توسعه ارتباطات و افزایش کیفیت خبرداد.

به گزارش ریال نیوز، مهندس نصرابادی افزود : در راستای افزایش کیفیت، پوشش، ظرفیت و دسترسی مشترکین دارای سیمکارت همراه اول به تماس و دیتای مطلوب این سایت جدید با تکنولوژیهی فوق طراحی، نصب و راه اندازی شده است.

وی گفت : بعد از شروع کرونا و نیازهای آحاد جامعه درزمینه های اموزشی کسب وکار وایجاد زیرساخت های لازم ، با پیگیری های صورت گرفته تکنولوژی های نسل 3 و 4 در بسیاری از نقاط استان با سرمایه گذاری شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) توسط مخابرات منطقه نصب گردیده است که در این نقاط و با تغییر تکنولوژی و افزایش پهنای باند، امکان استفاده از اینترنت همراه اول با پهناباند خوب نیز فراهم شده است.

مدیرمخابرات منطقه قزوین افزود: پروژه تاسیس وتوسعه ایستگاه های همراه اول علیرغم تمامی چالش های پیش روی توسعه و پیشرفت شبکه تلفن همراه با شرایط سخت کرونایی، با همت جهادی نیروهای فنی مخابرات منطقه باسخت کوشی و تلاش های بی وقفه در مناطق شهری و روستاهای صعب العبور و دور افتاده استان در سطح استان اجرایی گردیده و همچنان ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا