بازدید خبرنگاران از پروژه آبرسانی سد طالقان به آبیک

ریال نیوز : جمعی از خبرنگاران با حضور محمد بیگی نماینده قزوین از طرح بزرگ آبرسانی سد طالقان به آبیک بازدید کردند.

به گزارش ریال نیوز ، با عنایت به تکمیل فاز یک طرح بزرگ آبرسانی از سد طالقان و بهره‌مندی مردم شریف آبیک از آب شرب گوارا و سالم، تور رسانه‌ای جمعی از خبرنگاران جهت بازدید از این پروژه آبرسانی با حضور دکتر محمدبیگی نماینده قزوین، آبیک و البرز، مهندس ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان، مهندس بیرانوندی مدیرعامل آب و فاضلاب استان، آقای فتوحی فرماندار آبیک و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان آبیک برگزار شد.

دکتر محمدبیگی در این بازدید میدانی ضمن خداقوت به تمام دست اندرکاران تکمیل پروژه آبرسانی از سد طالقان به آبیک گفت: پروژه خط انتقال آبیک که تا سال 98 تنها حدود 14 درصد پیشرفت داشت، با عزم جهادی، همدلی و هم افزایی مسئولان گذشته و کنونی، نمایندگان همچنین مطالبه گری مردم و رسانه‌ها تکمیل و امروز آب گوارا و سالم در آبیک در دسترس همگان است.

آبیک گام اول بود و ان شاءالله در ادامه راه همت مدیران و عزم جهادی برای رساندن آب گوارا به 14 شهر و 194 روستا باید با قوت ادامه یابد. این پروژه به سمت غرب استان ادامه دارد و پروژه از زیاران تا مهرگان و خاکعلی و روستاهای اطراف شهرها و در ادامه تا ضیاءآباد و خرمدشت را شامل می‌شود.

لازم به ذکر است، این تور رسانه‌ای به مناسبت روز خبرنگار به عنوان طلایه‌داران عرصه جهاد تبیین برگزار و خبرنگاران حاضر از بخش‌های مختلف پروژه آبرسانی آبیک اعم از مقسم و مخزن آب، خط لوله، مراحل طی شده اجرای پروژه، تصفیه خانه و سایر بخش ها بازدید کردند. مسئولان و مهندسین فنی حاضر به تشریح اقدامات صورت گرفته پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + شش =

دکمه بازگشت به بالا