بازدید مقامات قضایی قزوین از شهرک صنعتی لیا

ریال نیوز : رییس کل دادگستری استان و دادستان قزوین با همراهی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی، رییس پارک علم و فناوری و دبیر قرارگاه صنعت سپاه استان از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا بازدید کردند.

به گزارش ریال نیوز ، علی شعبانی در حاشیه این بازدید گفت: ما بر این باوریم که بسیاری از مشکلات حوزه صنعت و تولید با هم افزایی و همکاری دستگاه ها و نهادها قابل مرتفع شدن است و بحمدالله همراهی لازم میان دستگاه های مختلف استان وجود دارد و یقیناً با این نگاه بخش قابل توجهی از مشکلات صنایع رفع خواهد شد.

مقام ارشد قضایی استان افزود: قوه قضاییه مستقیماً در حوزه صنعت وظیفه ای ندارد، اما تاکنون ورود دستگاه قضایی گره گشای مشکلات مربوط به شرکت ها و واحدهای تولیدی بوده و با پیگیری های دستگاه قضایی در ستاد اقتصاد مقاومتی بسیاری از واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگردانده شده است.

شعبانی در ادامه تاکید کرد: دستگاه قضایی استان در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی، پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه مستمراً مسائل و مشکلات این حوزه را پیگیری و دنبال می کند و اجازه نمی دهیم در شرایط جنگ اقتصادی برخی مقررات و آیین نامه های داخلی واحد صنعتی را به تعطیلی بکشاند، بلکه باید قوانین و مقررات به گونه‌ای تفسیر شوند که واحدهای صنعتی با تولید بتوانند مشکلات خود را مرتفع کنند.

حسین رجبی، دادستان قزوین نیز در حاشیه این بازدید تاکید کرد: طی سال های اخیر و در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درب اتاق مسئولان قضایی همیشه به روی صنعتگران و تولیدکنندگان باز بوده و در سال جاری رویکرد دستگاه قضایی استان این است که منتظر مراجعه واحدهای تولیدی نباشیم، بلکه دستگاه قضایی برای حل مشکلات به سراغ آنها خواهد رفت.

این مقام قضایی استان در ادامه اظهار داشت: معتقدیم برای مسائل و مشکلات حوزه صنعت و تولید نمی توان نسخه واحد پیچید و به همین خاطر تمامی این موارد باید به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد، تا بتوان در راستای حل مشکلات تصمیمات دقیق و کاربردی اتخاذ نمود و قطعاً مسائل و مشکلات این حوزه در قرارگاه رفع موانع تولید دستگاه قضایی استان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد، تا مشکلات به حداقل برسد و صنعتگران دغدغه ای جز تولید نداشته باشند.

گفتنی است در این بازدید مسئولان قضایی استان و مدیران برخی دستگاه های اجرایی از چند واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی لیا بازدید کردند و مسائل و مشکلات آنها مطرح و در خصوص برخی راهکارها پیش بینی و دستورات لازم صادر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا