بالگردهای ایران به پیشرفته ترین تسلیحات دنیا مجهز هستند

ریال نیوز : امیر سرتیپ قربانی اظهار داشت: بردسلاح‌ها و تاکتیک‌های نبرد این یگان در مقایسه با گذشته به طور کلی تغییر کرده و تسلیحاتی که امروز بر روی بالگردهای پیشرفته دنیا وجود دارد روی بالگردهای ما نصب است.

به گزارش ریال نیوز ، امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی ، فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به رصد تهدیدات و به‌روزرسانی تجهیزات این یگان عملیاتی، اظهار داشت: امروز یکی از مهم‌ترین رویکردهای هوانیروز نگاه به تجهیزات روز دشمنان و رصد تهدیدات احتمالی در این حوزه است؛ از این رو ضمن شناسایی و رصد تهدیدات ضدبالگردی و سامانه‌های هوایی، توان رزمی خود را ارتقا می‌دهیم.

وی با بیان این که توان بالگردی کشورهایی که در دکترین نظامی ما دشمن محسوب می‌شوند به طور مستمر در حال رصد و ارزیابی است، گفت: ما مطابق با نیاز سازمانی و اقتضای عملیاتی سامانه‌های خود را تجهیز و به‌روزرسانی می‌کنیم.

امیر سرتیپ قربانی بیان داشت: برد سلاح‌های هوانیروز و تاکتیک‌های نبرد این یگان در مقایسه با گذشته به طور کلی تغییر کرده است و آنچه که امروز بر روی بالگردهای پیشرفته دنیا به جهت تسلیحاتی نصب است بر روی بالگردهای هوانیروز نیز نصب است؛ تسلیحات برد بلند، موشک‌های هوشمند و نقطه زن، اخلالگرهای راداری و سامانه‌های دید در شب پیشرفته از جمله مواردی است که بالگردهای ما به آن مجهز شده اند.

فرمانده هوانیروز در پایان خاطر نشان کرد: تمام پیشرفت‌ها و دستاوردهای ارزشمندی که امروز هوانیروز از آن برخوردار است، به واسطه تلاش شبانه روزی متخصصان کشورمان و بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی ایجاد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 11 =

دکمه بازگشت به بالا