بانک‌ها به تعهدات خود در قبال شرکت‌های خدمات پیامک انبوه پایبند باشند

ریال نیوز : جلسه تنظیم‌گران حوزه پیامک انبوه با نمایندگان بانک‌های کشور برای رسیدگی به مشکلات موجود شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیامک انبوه دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی؛ دکتر حامد حاجی ملامیرزایی دبیر و نایب رئیس کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در این جلسه که به درخواست شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیامک انبوه برگزار شد، بانک‌های کشور و اپراتورهای تلفن همراه را به تمکین از مصوبه‌ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درخصوص تعرفه خدمات پیامک انبوه دعوت کرد.

نمایندگان تنظیم‌گران حوزه پیامک انبوه شامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از بانک‌ مرکزی خواستند تا به این موضوع ورود کرده و نقش تنظیم‌گری خود را ایفا کنند.

آنها همچنین با نمایندگان بانک‌ها در خصوص پرداخت بدهی‌های معوقه خود تا 31 شهریور 1402 به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیامک انبوه بر اساس قراردادهای فی‌مابین ظرف 10 روز آینده یعنی 22 دی ماه 1402 توافق کردند.

بنابراین گزارش، دکتر حامد حاجی‌ملامیرزایی که ریاست این جلسه را بر عهده داشت در سخنانی تصریح کرد: شایسته است بانک‌ها در اجرای مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سرشماره‌های مجزا برای خدمات رمز یکبار مصرف، واریز و برداشت مشتریان در نظر بگیرند.
در این جلسه حضار توافق کردند هفته آینده نیز جلسه‌ای برای پیگیری مصوبات و دیگر مشکلات تشکیل دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا