آمادگی قزوین برای سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی افغانستان

ریال نیوز : استاندار قزوین گفت: استان قزوین برای سرمایه گذاری موثر فعالان اقتصادی افغانستان در حوزه های مختلف آمادگی دارد.

به گزارش ریال نیوز ، محمدمهدی اعلایی روز سه شنبه در دیدار با تعدادی از فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران مهاجر افغانستانی اظهار داشت: ایران با کشور افغانستان دارای مرزهای متعدد مشترک فرهنگی و اعتقادی است و استان قزوین هم یکی از استان هایی است که اتباع افغانی زیادی در آن مقیم هستند و اتباع آن خدمات متعددی را در این استان دریافت می کنند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان این که فضای مدیریتی استان قزوین تمایل دارد که سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی افغانستان امکانات و دارایی اقتصادی خود را در این استان به فعلیت برسانند، اظهار داشت: برای تحقق این موضوع فعالان اقتصادی افغانستان باید با وحدت رویه بیشتر وارد شده و یک سرمایه گذاری موثر در حوزه های مختلف از جمله حوزه صنعتی و گردشگری را در استان ایجاد کنند.

وی گفت: در استان هم یک مجموعه در معاونت اقتصادی استانداری و اداره کل امور اتباع تشکیل خواهد شد تا چگونگی روند این تعامل بررسی و اجرایی شود.

اعلایی اضافه کرد: فعالان اقتصادی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی هم باید کمک حال استان برای خدمت رسانی به اتباع افغانستان باشند تا رسالت اجتماعی خود را هم انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا