برگزاری چهارمین پویش آزادی مادران زندانی

ریال نیوز : برج آزادی تهران میزبان چهارمین پویش آزادی مادران زندانی به میزبانی منطقه ۵، قوه قضاییه، بنیاد رودکی، برج آزادی و موسسه هنرمندان پیشکسوت ایران بود.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی-هنری آزادی، در این رویداد شهردار منطقه ۵، مشاور شهردار تهران و مدیرکل امور بانوان، معاون دادستان در امور زندان‌ها، مدیرکل زندان‌های استان تهران، رییس مرکز خدمات اجتماعی سازمان زندان‌ها، قاضی ناظر زندان زنان و جمعی از مقامات و مدیران شهری حضور داشتند.

بنا بر این گزارش، ابتدای جلسه با اجرای جمع خوانی قرآن توسط گروه سبیل الرشاد و سخنرانی کوتاه و خیر مقدم شهردار منطقه ۵ شروع شد.

احسان شریفی در سخنانی کوتاه به اقدامات این پویش طی سه سال اخیر و آزادی مادران زندانی و اقدامات حمایتی پرداخت و این رویداد را پر اهمیت‌ترین فعالیت در این عرصه عنوان کرد.

همچنین معاون دادستان در امور زندان‌ها و رییس مرکز حمایت از زندانیان نیز به ایراد سخنانی کوتاه پرداختند.

اجرای تاتر باموضوع اهمیت آزادی مادران زندانی در کنار حضور و اجرا‌های اساتیدی همچون اکبر عبدی، جهانگیر الماسی، جلیل فرجاد، استاد بنفشه خواه، امید زندگانی، محمد شیری، الهام چرخنده و همراهی ورزشکاران به نام حسن روشن، پهلوان محمودی، ابراهیم شکوری، اسماعیل حلالی. مجتبی شیری و یعقوب وطنی، رویداد را ارزشی افزوده داده بود.

نقاله خوانی استاد مرشد علی و شعر خوانی استاد حمید عسگری و اجرای زنده راغب با چند ترانه ویژه و نوستالژیک، حضور تعدادی از مادران شهدا و ایثارگران از ویژگی‌های متمایز این رویداد محسوب می‌شد.

در این رویداد تابلو‌ها و آثار بسیار فاخر و ارزشمندی نیز توسط خیرین، خریداری شد و هزینه‌های خرید صرف آزادی مادران زندانی شد.در راستای جذب افراد آسیب دیده اجتماعی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا