بانک ملی بازارگردانی می کند

ریال نیوز : عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران در بازدید از چهاردهمین دوره نمایشگاه صنعت مالی کشور (بانک، بورس و بیمه) با تاکید بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت های کارگزاری بانک ملی ایران گفت: این کارگزاری ظرفیت بالایی دارد و به دنبال ورود به بحث تامین سرمایه و بازرگردانی هستیم تا بتوانیم در بازار سرمایه فعال تر شویم.

به گزارش ریال نیوز ، محمد شیریجیان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان اینکه امیدواریم این نمایشگاه فتح بابی برای استفاده حداکثری از ظرفیت های بانک در سبد محصولات نوین آن باشد، افزود: امسال نمایشگاه تغییرات مطلوبی نسبت به دوره های قبل داشته و فعالان نهادهای مالی حضوری پر رنگ تر از خود نشان دادند. همچنین معرفی اجمالی خوبی از محصولات نوین بانک در این نمایشگاه صورت گرفت.

وی کران کارت و خودپرداز چند ارزی، سامانه سککوک ( تامین مالی زنجیره ای) و… را از جمله محصولات نوین و جدید بانک ملی ایران معرفی و تصریح کرد: اکنون یکی از اولویت های بانک استفاده از مزیت های سازمانی در بخش تامین مالی خرد مشتریان است که قطعا یکی از ابزارهای آن کارت های اعتباری بانک خواهد بود.

عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران ابراز کرد: سککوک (سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار) نیز به عنوان اولین سامانه مبادلات اعتباری در ایران یکی از مبناهای مورد نیاز نظام تولید و صنعت کشور است که ارتقا و تسهیل تعاملات تجاری داخلی و بین المللی را به همراه دارد.

وی تاکید کرد: راهبرد ما در سککوک تبدیل شدن به پلتفرم تأمین مالی زنجیره تأمین و سامان دادن به تأمین مالی هدفمند در کشور است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا